Dapat juga makan Chatujak Lava Toast!

Sally sebenarnya sejak bekerja, jadi malas nak keluar, mungkin sebab dah penat sepanjang Isnin hingga Jumaat bekerja, jadi bila hujung minggu terus rasa nak berehat di rumah dan buat aktiviti yang Sally tertangguh sepanjang minggu.

Tapi Sally kempunan nak cuba menu baru daripada Boat Noodle ni dah berapa lama dah...bila minggu lepas ada hari cuti, alhamdulillah dpt jugak try Chatujak Lava Toast niii...Terus Sally seret rakan blogger Cici, Shamiera dan Nadia untuk temankan.





Tapi secara peribadi Sally masih suka Sangkayaa lagi, sebab roti lembut selepas dikukus. Chatujak Lava Toast kita jadi ralit nak makan sebab rotinya dibakar, selepas itu ada aiskrim kelapa, sos Sangkayaa yang banyak, kepingan badam yang rangup dan juga sos strawberry. Kalau suruh Sally pilih antara Chatujak Lava Toast dan Sangkayaa, Sally akan order keduanya. HAHAHA. Mana boleh pilih!

Kalau korang peminat Sangkayaa, kena cuba tau menu yang ini. Available di outlet Boat Noodle sebab rasanya delivery tiada menu ini sebab ada aiskrim.

Post a Comment

1 Comments

  1. lama betul tak ke boat noodle tau.menu baru ni kan, nanti nak cari jugaklah

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!