Ayam Bakar Oh-Semm kembali di The Chicken Rice Shop.

The Chicken Rice Shop (TCRS), yang terkenal dengan pelbagai hidangan yang dicipta dengan keenakan perisa tempatan, mengumumkan kembalinya Ayam Bakar Oh-Semm (ABOS) dan hidangan ini akan kekal dalam menu dan boleh dinikmati di seluruh negara sepanjang tahun sempena sambutan ulang tahun ke-23 TCRS!



Tidak terhad dengan itu, The Chicken Rice Shop menjemput para pelanggan untuk mengunjungi cawangan TCRS terdekat untuk menikmati kelazatan Ayam Bakar Oh-Semm dan dengan perbelanjaan minimum RM30 dalam satu resit, kita berpeluang memenangi hadiah menarik dalam peraduan Ayam Bakar Oh-Semm yang sedang berlangsung dari 12 Jun hingga 6 Ogos 2023!





Ayam Bakar Oh-Semm ialah karya kulinari yang dicipta dengan adunan rempah ratus dan dipanggang untuk menghasilkan aroma yang menggiurkan dan kelazatan yang tak terhingga. Digabungkan dengan ‘Ayam Bakar Oh-Semm Sauce’ yang lain daripada yang lain, hidangan ikonik ini menjanjikan pengalaman santapan yang tidak dapat dilupakan.



Sebagai peminat ayam bakar, Sally suka dengan perapan pada Ayam Bakar Oh-Semm, rasa asli dan yang paling penting gabungan dengan ‘Ayam Bakar Oh-Semm Sauce’ membuatkan ianya sempurna. Ayamnya tidak terlalu kering dan perapan dia terasa dalam setiap gigitan.



Demi memenuhi permintaan pelanggan, Ayam Bakar Oh-Semm kini tersedia dalam tiga set berbeza yang sesuai untuk dinikmati secara berkumpulan atau individu. Jangan lupa ‘eat like a boss’ with ABOS, di semua cawangan The Chicken Rice Shop berdekatan. Untuk maklumat lanjut mengenai menu & peraduan Ayam Bakar Oh-Semm, sila layari www.thechickenriceshop.com atau halaman Facebook https://www.facebook.com/thechickenriceshop/.

Post a Comment

1 Comments

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!