HUAWEI P60 Pro Rasmi Dilancarkan di Malaysia.

Bila sebut Huawei, semestinya kita akan terbayangkan keupayaan kamera yang luar biasa dan reka bentuk yang bergaya pada semua peranti keluaran mereka. Huawei Malaysia secara rasmi telah mengumumkan telefon pintar utama fotografi terbaru mereka, HUAWEI P60 Pro bersama-sama dengan telefon boleh lipat ultra ringan dan nipis, Mate X3.

HUAWEI P60 Pro, menyepadukan dengan sempurna pengimejan pintar dan estetika teknologi dalam inovasi pengimejan mudah alih. Dengan reka bentuk yang menakjubkan dan prestasi yang luar biasa, P60 Pro menjanjikan pengalaman yang mengagumkan.



HUAWEI P60 Pro mewarisi genetik fotografi dan estetika yang sangat baik, kali ini dengan sistem optik yang dinaik taraf sepenuhnya dan merupakan yang pertama dalam industri yang dilengkapi dengan Kamera Telefoto Pencahayaan Ultra dengan Kumpulan Berbilang Lensa. Juga dikenali sebagai Kamera Telefoto Pencahayaan Ultra, lensa boleh meningkatkan pengambilan cahaya dengan perkakasan yang tidak menjejaskan binaan peranti yang nipis dan ringan.

"Setiap generasi siri Huawei P menggabungkan ciri pengimejan pintar dengan teknologi estetik dengan sempurna. Strategi yang diguna pakai oleh Siri P ini telah menghasilkan satu demi satu ciptaan klasik," kata Richard Yu, Pengarah Eksekutif Huawei, Ketua Pegawai Eksekutif Huawei Consumer BG dan Ketua Pegawai Eksekutif Huawei Unit Perniagaan Penyelesaian Automotif Pintar, "HUAWEI P60 Pro berkisar pada seni Cahaya, semuanya sedang berkembang secara menyeluruh dari segi estetika, pengimejan dan pengalaman pengguna, dan lebih-lebih lagi, memperkenalkan kita kepada era baharu pengimejan mudah alih."

The Eye of Light Design membawakan Estetika yang menerajui Industri
Reka bentuk modul kamera HUAWEI P60 bertemakan "The Eye of Light", dan meletakkan kamera utama yang paling biasa digunakan di tengah modul lensa. Telefoto super dan kanta sudut super lebar diedarkan pada bahagian atas dan bawah kamera utama, mempersembahkan Susunan Kamera Klasik. Dengan lapisan lutsinar terampai yang dibina di atas peranti, ia mencipta ilusi peranti yang lebih langsing sambil membenarkan Kamera Utama Pencahayaan Ultra bersinar sebagai sorotan visual.

HUAWEI P60 Pro menggunakan Paparan Quad-Curve Baharu dengan panel Kaca Kunlun tahan lama eksklusif Huawei. Empat sisi sedikit melengkung manakala empat tepi skrin lebih bulat, menjadikan bidang penglihatan tidak terbatas dan mencapai paparan yang lebih mendalam. Dengan HUAWEI P60 Pro dengan berat hanya 200g. Pengguna boleh menikmati pengalaman cengkaman dan sentuhan yang lebih selesa. Selain itu, kadar penyegaran tinggi penyesuaian 1-120Hz LTPO membantu mencapai keseimbangan sempurna antara visual lancar dan pengoptimuman bateri.



Dengan perlindungan panel Kaca Kunlun, ia meningkatkan keliatan kaca dengan sangat baik dan meningkatkan rintangan jatuh kaca kepada 10 kali ganda, disebabkan oleh teknik yang dipertingkatkan untuk mengembangkan berbilion nanohablur yang membentuk bahan ultra-tahan lama. Ia juga menyokong rintangan habuk dan air IP68, memberikan pengguna rasa selamat yang terjamin semasa penggunaan harian.

Paparan HUAWEI P60 Pro juga mencapai warna yang tepat melalui pengurusan warna gamut warna penuh dan padanan metamerik dalam penentukuran warna, dan menyokong unjuran warna tepat tanpa wayar, membolehkan skrin dipaparkan pada telefon mudah alih dan paparan diselaraskan dengan cekap dan tepat. Dengan rangkaian ciri paparan yang kukuh, HUAWEI P60 Pro menjadi telefon mudah alih pertama di dunia yang diperakui dengan TÃœV Rheinland Color Accuracy Dual Certification (Colour Accuracy & Precise Color Projection).

Selain itu, telefon ini mendapat inspirasi daripada alam semula jadi dan mentafsir semula estetika moden. P60 Pro dalam Rococo Pearl menampilkan Reka Bentuk Tekstur Mutiara pertama dalam industri, yang menggabungkan serbuk mutiara mineral semula jadi untuk mencapai tekstur semula jadi yang unik seperti Ibu Mutiara. Hitam berpasir bulu dalam menggunakan Kaca Pasir Bulu Anti-cap Jari yang inovatif, yang terasa lembut dan halus seperti bulu tetapi bersinar seperti berlian.



Kamera XMAGE Pencahayaan Ultra: Terobosan Pengimejan Revolusi
Siri Huawei P dilahirkan dengan pengimejan inovatif di tengah-tengah teknologinya. Setiap perubahan datang dengan peningkatan penuh dan pembinaan semula sistem optik kamera. Siri HUAWEI P60 didatangkan dengan sistem optik yang direka bentuk semula, dengan Kamera Utama Pencahayaan Ultra yang dilengkapi dengan Apertur Fizikal Boleh Laras Auto F1.4-F4.0, Kumpulan Lens Transmitans Tinggi dan penderia RYYB SuperSensing. Peningkatan ketara ini menghasilkan fotografi yang terang dalam tetapan cahaya malap, memaparkan butiran sepenuhnya dalam gelap. Ia juga boleh membawa julat dinamik ultra tinggi dalam adegan dengan nisbah terang-ke-gelap yang lebih tinggi seperti matahari terbit dan terbenam, subuh dan senja; Enjin Tekstur XD Fusion Pro baharu, menggambarkan butiran halus yang mempamerkan kilauan pada permukaan kaca.

Di samping penemuan yang dibuat oleh kamera utama Ultra Lighting, HUAWEI P60 Pro telah terus mencapai kejayaan revolusioner dalam fotografi Telefoto Penglihatan Malam, membawakan Kamera Telefoto Pencahayaan Ultra dengan apertur F2.1 – yang terbesar dalam industri untuk periskop kamera mudah alih. telefoto. Kamera telefoto juga telah menambah Kumpulan Lensa Pencahayaan Ultra secara inovatif untuk menangkap lebih banyak cahaya, dan digabungkan dengan sensor RYYB Supersensing, jumlah cahaya yang memasuki kamera telefoto kini telah meningkat dengan banyak. Pengguna kini boleh merakam gambar bertenaga semasa berjalan malam mereka di bandar, kerana kamera boleh menangkap dan mengeluarkan butiran lampu neon atas bumbung di kejauhan, membolehkan pengguna merakam keindahan tepat yang mereka lihat dan alami.

Mod Super Moon Huawei juga merupakan satu lagi pendahulu dalam industri. Terima kasih kepada Pencahayaan Ultra dan keupayaan pemfokusan modul telefoto, HUAWEI P60 Pro memperkenalkan Pemandangan Bulan Super yang dinaik taraf. Ciri ini mempersembahkan bulan yang jauh dengan sempurna sambil menguruskan untuk mengekalkan butiran objek di tengah-tengah. Ini memberi pengguna keupayaan untuk bereksperimen dengan astrofotografi; untuk mencipta ilusi visual bulan dalam pokok palma dan awan. Kini, adegan waktu malam boleh dirakam bukan sahaja dengan jelas, tetapi juga dengan menakjubkan.

Selain itu, HUAWEI P60 Pro memperkenalkan Long Travel Slide Zoom Lens Group, yang boleh mengawal jarak pemfokusan secara fleksibel dan mencapai pengimejan yang jelas daripada fotografi jarak jauh hingga makro dekat. Ia boleh menangkap dahan willow yang menggambarkan bulan atau bulan yang terang di tepi tingkap sisi katil pada jarak yang jauh. Ia juga mencapai fotografi makro yang tepat tanpa mengganggu subjek pada jarak dekat. Ciri ini boleh digunakan untuk menangkap foto haiwan peliharaan dalam kehidupan seharian mereka, bertindak sebagai peranti diari haiwan kesayangan.

Pengalaman Lancar dan Berkekalan

HUAWEI P60 Pro terdiri daripada bateri berkapasiti tinggi 4815 mAh yang diletakkan dalam badan padat dengan ketebalan hanya 8.3 mm masing-masing, menyokong HUAWEI SuperCharge berwayar 88W. Ia juga menyokong pengecasan pantas wayarles 50W dan pengecasan wayarles terbalik 7.5W – membawa pengecasan yang selamat dan mudah pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja.

Menggunakan mod Turbo, HUAWEI P60 Pro boleh dicas kepada separuh dalam masa 10 minit sahaja, mencapai keseimbangan sempurna antara hayat bateri siap sedia dan kelajuan pengecasan pantas sambil mengekalkan binaan yang ringan.

Pengalaman sistem EMUI 13.1: Lebih indah, mudah dan selamat
Huawei menyepadukan yang terbaik dari kedua-dua dunia dengan menggabungkan teknologi pengimejan dan estetika siri P dengan kesederhanaan dan kelancaran EMUI – yang menghasilkan pengalaman yang lebih halus dan mesra pengguna. EMUI 13.1 memperkenalkan 3D Weather AOD (Sentiasa Paparan), yang menggambarkan hujan, salji, cuaca mendung atau cerah dengan kesan 3D dan menghantar pemberitahuan perubahan cuaca secara dinamik – pengalaman paparan yang intuitif, kreatif dan jelas.

Antara muka kamera memperkenalkan Cincin Zum Kamera, yang bukan sahaja menjadikan pengambilan foto pengalaman yang lebih intuitif, tetapi juga menjadikan zum lebih tepat dan berfungsi. Menu Pantas Kamera juga memaparkan ikon mod penangkapan yang biasa digunakan, menjadikannya mudah untuk mengendalikan kamera dengan hanya satu tangan dan memberikan pengguna pengalaman fotografi yang lebih menyeronokkan dan mudah.

HUAWEI, Mate X3, telefon pintar boleh lipat ultra-ringan, ultra-nipis, empat-lengkung dan skrin besar yang pertama di dunia



HUAWEI Mate X3 menampilkan telefon pintar boleh lipat terkemuka dalam industri yang menetapkan standard baharu tentang betapa ringan, nipis dan boleh dipercayai telefon pintar boleh lipat. Ia adalah kemuncak usaha penyelidikan dan pembangunan Huawei mengenai pengalaman pengguna telefon pintar boleh lipat skrin besar dalam beberapa tahun kebelakangan ini, dan penyepaduan bahan premium terbaharu Huawei yang dibangunkan sendiri dan teknologi yang dipatenkan. Pengguna akan menikmati pengalaman mengasyikkan skrin boleh lipat yang besar, dan cengkaman yang sangat selesa yang setanding dengan telefon skrin lurus.

Beberapa ciri utama Mate X3 termasuk:

Penampilan ultra ringan dan nipis dengan skrin besar

HUAWEI Mate X3 memanjangkan had imaginasi, dengan berat ultra-ringan 239g dan ketebalan menakjubkan 11.08mm semasa dilipat, dan 5.3mm semasa dibuka – menjadikannya telefon pintar skrin besar boleh lipat paling tipis dan ringan di dunia. HUAWEI Mate X3 juga menampilkan komponen Type-C yang paling tipis dalam industri dengan reka bentuk struktur bersepadu dan diberi penarafan IPX8 untuk kalis air, menawarkan kenipisan dan ketahanan yang tiada tandingan.

HUAWEI Mate X3 dilengkapi dengan skrin luaran OLED 3D 6.4 inci dan skrin dalaman OLED boleh lipat 7.85 inci, dengan kedua-dua skrin dalaman dan luaran menyokong resolusi ultra tinggi dan ketumpatan piksel 426 PPI, menjadikannya telefon pintar boleh lipat pertama yang memperoleh dua Pensijilan TÃœV Rheinland (Ketepatan Warna & Unjuran Warna Tepat). Bukan sahaja kualiti gambar licin dan terperinci, tetapi ia juga menghasilkan semula dunia dalam warna sebenar. Buat pertama kalinya, ia dilengkapi dengan Paparan Sensitif Cahaya Pintar, skrin memberikan pengalaman tontonan yang konsisten merentas persekitaran, mengekalkan paparan yang jelas walaupun dalam pencahayaan malap.

Prestasi puncak: hayat bateri tahan lama
HUAWEI Mate X3 dibenamkan dengan bateri besar 4800mAh dan HUAWEI SuperCharge berwayar 66W, HUAWEI SuperCharge tanpa wayar 50W, Pengecasan Balik Wayarles 7.5 W, yang memenuhi keperluan penggunaan harian dengan mudah. HUAWEI Mate X3 juga dilengkapi dengan sistem penyejukan graphene engsel silang untuk pelesapan haba yang lebih besar. Lapisan grafena konduktif terma 1800 W/m·K sangat membantu telefon kekal sejuk, walaupun ia banyak mengendalikan – berguna semasa senario seperti pengecasan dan permainan.

Keupayaan pengimejan serba boleh: kamera telefoto periskop, penangkapan lebih pantas
HUAWEI MATE X3 menetapkan standard baharu dalam pengimejan dengan teknologi Ultra Vision XMAGE untuk memenuhi keperluan fotografi semua senario, untuk pengalaman penggambaran yang hebat. Dilengkapi dengan Kamera Utama Ultra Vision 50 MP, Kamera Ultra-Wide-Angle 13 MP dan Kamera Telefoto Periskop 12 MP, telefon ini menyokong zum optik 5x. Kanta telefoto periskop menyokong maksimum 5x zum optik⁠ dan 50x zum digital, dan boleh menangkap butiran yang mata kasar akan terlepas, pemandangan dari jauh. Selain itu, kamera utama dan lensa telefoto HUAWEI Mate X3 dilengkapi dengan penderia RYYB, yang mengambil 40% lebih cahaya untuk menjana imej yang jelas, walaupun dalam persekitaran yang bercahaya malap.

HUAWEI Mate X3 membawa gaya XMAGE yang diperkukuh, yang menghasilkan semula warna untuk menyampaikan imej yang cemerlang. Pengguna boleh meneroka tiga gaya XMAGE: Original, Vivid dan Bright. Gaya Vivid dan Bright meningkatkan gambar anda dan menyemainya dengan rasa yang lebih tersendiri. Gaya Vivid sesuai untuk merakam pemandangan semula jadi dengan pelbagai warna seperti matahari terbenam, atau dedaunan musim luruh untuk merakam keindahan alam semula jadi. Gaya Bright boleh mencerahkan imej anda dan menangkap gambar orang atau makanan yang lebih menarik.

Harga dan Tarikh Keluaran
HUAWEI P60 Pro kini tersedia untuk prapesanan di semua HUAWEI’s Official Website, HUAWEI Official Store on Shopee, HUAWEI Flagship Store on Lazada dan Kedai Rakan Kongsi HUAWEI yang sah seperti SenHeng, senQ, Harvey Norman dan Urban Republic. Model perdana terbaharu didatangkan dalam dua varian: HUAWEI P60 Pro (8 GB RAM + 256 GB ROM), berharga RM 4,699, dan HUAWEI P60 Pro (12 GB RAM + 512 GB ROM), berharga RM5,499, menawarkan Rococo Pearl dan warna Hitam.



Tersedia dalam Kulit Vegan Hijau Tua dan Hitam pada harga RM 8,888, HUAWEI Mate X3 (12 GB RAM + 512 GB ROM) akan tersedia di seluruh negara mulai 11 Mei di semua HUAWEI’s Official Website, HUAWEI Official Store on Shopee, HUAWEI Flagship Store on Lazada dan Kedai Rakan Kongsi HUAWEI seperti SenHeng, senQ, Harvey Norman dan Urban Republic.



Untuk maklumat lanjut, kemas kini atau promosi terkini tentang HUAWEI P60 Pro dan Mate X3, sila lawati Laman Sesawang Rasmi HUAWEI, atau HUAWEI Official Facebook dan Instagram.

Post a Comment

0 Comments