Carina Jenama Tisu Tempatan Berkualiti Tinggi.

Pertama kali Sally nampak tisu jenama Carina, Sally tertarik dengan pembungkusan yang menarik berwarna ungu dengan pokok bunga Lavender. Sangat menarik ok!



Kepada yang tidak mengenali jenama Carina, Carina mula ditubuhkan sekitar pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu tempatan di Malaysia. Tisu Carina menggunakan 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli yang membolehkan Carina mengekalkan standard kualiti produk mereka disamping memberikan keselesaan kepada pengguna.



Carina juga merupakan pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, lembut pada kulit, tahan lasak serta mesra alam kerana mudah larut dalam air, melindungi alam sekitar kita.

Di tahun baharu 2023, Carina ingin menggalakkan rakyat Malaysia tentang kesedaran mengenai kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat serta mengurangkan pencemaran dengan tema "We Care, We Love". Carina tidak terhad kepada tisu kering, tetapi mempunyai seleksi seperti Tisu Basah, Kapas Muka, Putik Kapas, Kapas Gulung dan banyak lagi. Carina mempunyai 4 siri utama iaitu:



Penjagaan Kecantikan (Beauty Care)

SIRI TISU KERING
1. CARINA HANDKERCHIEF Tissue
2. CARINA WALLET Tissue
3. CARINA Box Tissue

Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif. Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz dan pembungkusan, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh semua lapisan umur. Sally suka dengan pembungkusan tisu CARINA WALLET yang memang sesuai untuk disimpan di dalam poket atau beg tangan.



SET PRODUK KAPAS
1. CARINA Cotton Bud
2. CARINA Facial Cotton

Rangkaian produk kapas Carina diperbuat daripada 100% PURE COTTON, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Sally guna kapas muka untuk penjagaan wajah (masa nak apply toner) dan juga ketika nak bersihkan mekap. Siri kapas Carina bersifat hypoallergenic dan tidak menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit.

Peralatan Dapur (Kitchenware)

Siri Tisu Dapur Carina antara siri tisu kering yang sesuai digunakan dipermukaan dapur dan peralatan dapur. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.

Penjagaan Kesihatan (Health Care)

SIRI TISU BASAH
1. CARINA Wipes
2. CARINA Antibac Wipes

Siri Tisu Basah Carina mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan. Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan.



Sally selalu pastikan ada tisu basah untuk kegunaan Sally semasa di luar rumah. Sally lebih suka gunakan tisu basah berbanding gel sanitasi tangan. Rasa lebih bersih guna tisu basah kalau tak ada sumber air untuk basuh tangan, so Carina Wipes & Antibac Wipes memang kawan baik Sally semasa diluar rumah.

Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care)

Carina juga mempunya Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan. Tisu Carina terkenal kerana tahan lasak serta mesra alam kerana mudah larut dalam air, namun disarankan untuk buang di dalam tong sampah.

LIMITED EDITION We Love We Care Bag

Istimewa untuk pembelian RM40 dan ke atas, dapatkan Carina Limited Edition We Love We Care Bag secara percuma.



Selain daripada Limited Edition We Love We Care Bag, Carina juga menyediakan Gift Box termasuk produk-produk berikut;



Selain produk, di dalam Carina Gift Box, terdapat juga Shopee Online Voucher (Carina Official Store) bernilai RM5, risalah kempen Review & Win, Carina Surprise Ang-pao TNG bernilai sehingga RM88



Produk Carina mudah didapati di pasaraya besar di seluruh negara dan juga secara atas talian:

PASARAYA TERKEMUKA SECARA FIZIKAL
AEON Big, AEON Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Ascen+ Pharmacy, MiX Store, PotBoy Groceries, C-Mart Penang (Kedah, Perlis), Ceria 99 (Penang, Kedah, Perak), Family Stores (Seremban, Melaka), Oppa Mart (Melaka & Seremban), Nirwana Maju (Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan), Target Supermarket (Johor), Song Mart Malaysia (Johor) & Pasaraya Hwa Thai (Johor).

SECARA ATAS TALIAN
Shopee: https://shopee.com.my/carina.os
Lazada: https://www.lazada.com.my/wangzheng-care/
TopzMall: https://topzmall.com/store/789

LOKASI UNTUK DAPATKAN CARINA GIFT BOX
Aeon Big (Cawangan terpilih), Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall), Hot Market @ Berjaya Times Square & Tong Hup Trading, Melaka.

Untuk maklumat lanjut, boleh juga hubungi Carina melalui email (wangzhengcarina@gmail.com). Boleh juga ikuti Carina Malaysia di platform media sosial untuk perkembangan terkini, info-info kesedaran kebersihan dan pengumuman menarik yang lain.

Facebook: https://www.facebook.com/carina.loveandcare
Instagram: https://www.instagram.com/carina.malaysia
TikTok: https://www.tiktok.com/@carinamalaysia

@sally.jung Siapa geng dalam beg mesti ada tisu? Pertama kali Sally nampak tisu jenama Carina, Sally tertarik dengan pembungkusan yang menarik berwarna ungu dengan pokok bunga Lavender. Sangat menarik! I is love purple kalerrr~ Carina mula ditubuhkan sekitar pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu tempatan di Malaysia. Tisu Carina menggunakan 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli. Terdapat 4 siri tisu Carina; ✨ Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) ✨ Peralatan Dapur (Kitchenware) ✨ Penjagaan Kesihatan (Health Care) ✨ Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) Sempena tahun 2023, bertemakan "We Care, We Love", Carina ingin memberikan kesedaran mengenai kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat serta mengurangkan pencemaran kepada rakyat Malaysia. Istimewa untuk pembelian RM40 dan ke atas, dapatkan Carina Limited Edition We Love We Care Bag secara percuma. Selain daripada Limited Edition We Love We Care Bag, Carina juga menyediakan Carina Gift Box, yg mengandungi produk Carina, Shopee Online Voucher (Carina Official Store) bernilai RM5, risalah kempen Review & Win dan Carina Surprise Ang-pao TNG bernilai sehingga RM88. Jgn lupa utk sertai Kempen Carina Review & Win, hadiah bernilai RM45,000 untuk 300 orang pemenang yg bertuah dgn hanya muat naik foto/video dan review mengenai produk Carina kegemaran kita. Jgn lupa hashtag #MYCarina #WeCareWeLove dan pastikan posting pada tetapan umum. Mudah je kan? Untuk maklumat lanjut, info terkini mengenai Carina boleh rujuk laman sosial rasmi Carina Malaysia. #Carina #CarinaMalaysia #CarinaMY #MYCarina #CarinaTissue ♬ bunyi asal - 💎𝐅@𝐈𝐄𝐙🌈™💎 - 💞𝐅@𝐈𝐄𝐙︻╦デ╤━╾╾

KEMPEN CARINA REVIEW & *WIN (*Tertakluk kepada terma dan syarat)



Pengguna tegar produk Carina? Haaa MENANGI produk Carina selama 3 bulan untuk 300 orang pemenang! Setiap pemenang akan menerima hadiah bernilai RM 150 / Pemenang (RM50 untuk setiap bulan)

Cara untuk sertai:
1. Muat naik foto atau video serta ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/Tiktok
2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag CARINA di laman sosial rasmi Facebook / Instagram / Tiktok
3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda pada tetapan umum).

*Terma & Syarat:
▪️ Tempoh kempen: SEKARANG - 30 April 2023
▪️ Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.
▪️ Resit WAJIB ditunjukkan ketika menuntut hadiah. Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023 - 31 April 2023 sahaja.
▪️ Setiap pemenang hanya boleh menuntut sekali sahaja, nama & resit pembelian yang sama tidak dibenarkan walaupun di muat naik oleh orang berbeza.
▪️ Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.
▪️ Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

#VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature #MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue

Post a Comment

6 Comments

  1. brand femes ni kan..ada contest tu hadiah pun best

    ReplyDelete
  2. wajib join contest ni,memang berbaloi dapat stok CARINA untuk 3 bulan.. sebab tisu depa memang best tahan lasak tapi lembut kan

    ReplyDelete
  3. Kami pengguna tisu Carina dari dulu..Memang tisu berkualiti. Banyak pilihan

    ReplyDelete
  4. memang berkualiti produk carina nii... paling wajib ada tisu wallet

    ReplyDelete
  5. Wet wipes dia plg akak suka. Boleh bersihkan macam2. Bau pun wangi. Yang penting selamat utk baby sebab takde alkohol & paraben. I likee.

    ReplyDelete
  6. I da try mmg puas hati. Suka bau wet tissue purple tu. Light n fresh. Mmg rekemen Carina ni.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!