Kyoor dengan Herba Ashwagandha Untuk Kesihatan Fizikal dan Mental.

Kyoor?

Kalau pertama kali dengar memang tak dapat nak agak apakah sebenarnya produk ini, Sally yang pertama kali dengar pun pelik tetapi apakah itu Kyoor?

Kyoor (dibaca sebagai cure) merupakan sejenis makanan tambahan dengan gabungan makanan superfood yang kaya dengan Amino Asid, Folate B9, Vitamin B12 dan Zat besi yang diperlukan oleh tubuh badan.



Kyoor adalah gabungan buah-buahan tropika bersama Herba Ahswaganda serta Madu dan Habbatussauda, menjadikan ia satu gabungan yang baik untuk kesihatan menyeluruh kepada Fizikal , Intelektual dan Emosi (Sebagai Pengimbang Hormon dan Tonik Saraf).

Antara bahan lain yang terkandung di dalam Kyoor:



Gabungan ke semua bahan-bahan ini dapat menjamin, memperbaiki, membantu dan menjana kesihatan tubuh badan secara fizikal, intelektual dan emosi. Ianya juga dibuktikan sebagai anti oksida, anti radang, anti kanser, anti bakteria, anti virus, dan juga anti penuaan.



Betul ke Kyoor ni bagus sangat?

Betul sebabnya Kyoor membantu mengimbangi hormon dengan memperbaiki sel darah merah. Korang tau berapa lama jangka hayat setiap sel darah merah?

Puratanya sel darah merah kita dihasilkan dari tulang sum-sum kita dalam tempoh 100-120 hari, ini bermakna dalam jangka masa 3-4 bulan itulah setiap sel darah merah itu berulang-ulang melakukan tugasnya melalui kapilari darah untuk menyampaikan oksigen dan mengangkut karbon dioksida untuk dibawa keluar oleh paru paru. Jadi kenapa kena ada bantuan Kyoor?



Kyoor sebenarnya menjadi makanan pembentuk darah agar penggantian darah selepas 3-4 bulan dihasilkan cantik dan sempurna, cukup oksigen. Ini kerana kerap berlaku kerana gaya hidup kita, tidak aktif, tidak menjaga pemakanan, tidak mendapat tidur yang mencukupi, kurang minum air membawa kepada pelbagai masalah di dalam plasma darah.



Ini Sally yakin sebab Sally sendiri dah buat saringan kesihatan "ANALISA MORFOLOGI DARAH" untuk mengetahui bentuk, warna dan kuantiti dalam sel darah serta apa yang terkandung dalam plasma darah. Daripada analisa ini, kita boleh juga lihat tanda-tanda awal penyakit yang dialami seperti darah tinggi, anemia, gout, kolestrol tinggi dan juga kanser. Walaupun analisa ini bukan secara menyeluruh, tapi sekurang-kurangnya kita dapat tau kondisi sel darah merah kita.





Jika korang boleh lihat, masa Sally buat analisa ini Sally memang tengah demam, sebab itu kristal asid urik nampak banyak sangat. Selain itu juga korang pun tau Sally memang menghidap Psoriatic Arthritis yang mana memang mengganggu fungsi sendi dan otot, dan Sally juga dalam fasa menurunkan berat badan supaya boleh menampung lutut dan juga kaki.

Ini baru gambar sebelum tau, bayangkan dalam masa 20-30 minit selepas pengambilan Kyoor pun kita dah boleh nampak sel darah merah mula menjadi cantik, tapi bukan la sekali guna dah cukup.



Nak tahu tak apa 10 manfaat yang boleh kita dapat apabila mengamalkan Kyoor?

1. Mengimbangi kesihatan mental & emosi
2. Membantu menguruskan tekanan dan masalah kegelisahan
3. Membantu menghidupkan / mengaktifkan minda dan tubuh badan
4. Membantu menguatkan sistem imunisasi badan yang lemah.
5. Memberi tenaga tambahan
6. Meningkatkan kekuatan dan menyokong otot yang sihat
7. Membantu potensi seksual lelaki dan wanita bertambah baik.
8. Membantu menstabilkan darah .
9. Membantu merawat masalah dalaman wanita dan lelaki.
10. Merawat pelbagai penyakit akute dan kronik seperti :
- Kencing Manis
- Darah Tinggi
- Anemia
- Insomnia
- Kanser
- Gout / Arthritis sendi
- Athma / Lelah / Semput
- Gastrik / Masalah Usus
- Sakit Jantung
- Resdung
- Alergik
- Stroke / Parkinson
- Masalah Kolestrol
- Sembelit / Buasir
- Haid / Sengugut
- Masalah Kulit ( jerawat, mengurangkan jeragat, kulit sensitif )
- Migrain
- Mengawal berat badan
- Menguatkan rahim
- Sakit saraf
- Batu karang
- Psoarisis / Eczema
- Anti-penuaan

Lain macam kan efek lepas amalkan Kyoor!



Tetapi lain orang lain tau kesan dia, antaranya:

Fasa #1: Tidur kembali lena dan bangun pagi dengan segarnya.
Fasa #2: Rasa letih tiada, stress dan anxiety berkurang, badan mula rasa bertenaga.
Fasa #3 : Badan rasa cergas dan aktif , mudah untuk Fokus dan perasaan tenang.
Kesan #4: Kesan sakit sudah mula berkurang , nampak mula ada perubahan positif
Kesan #5: Keadaan kesihatan anda kembali pulih dan sihat seperti biasa. Kesihatan masalah yang kronik juga mula beransur pulih.
Kesan #6: Tak perlu lagi kena makan ubatan yang banyak dan pelbagai rawatan

Suka Sally nak ingatkan, Kyoor bukan ubat yang menyembuhkan tau, tetapi ramuannya boleh membantu memperbaiki sel darah merah kitadan seterusnya membawa kepada pelbagai penyelesaian kepada penyakit. Jangan terus tinggalkan ubat tau!

Pengasas Kyoor

Cara pengambilan pun mudah sangat, cuma koyakkan dan letak serbuk Kyoor perlahan-lahan di bawah lidah (di kelenjar sublingual). Kemam dan hisap, telan. Amalkan 1 hari; 1 atau 2 sachet sebelum atau 1 jam selepas makan.

Selepas itu minum air. Macam biasa, setiap pengambilan makanan tambahan, sebaiknya amalkan lebih air putih. Kalau Sally selalu ikut macam ini, setiap 25kg berat badan kita bersamaan 1 liter air. Macam Sally sekarang 107kg, memang Sally amalkan atleast 3-4 liter sehari. Awal-awal memang susah tapi bila dah biasa, Insya-Allah ok!

Kyoor juga telah mendapat pengiktirafan halal daripada JAKIM dan juga mendapat pensijilan daripada KKM.

Sally sarankan korang amalkan Kyoor selama 4 bulan. Mesti dapat tengok perubahan ketara kepada badan kita. Jika berminat membina kerjaya baru sebagai Pakar Pelatih Terapis "Non-Medical Expert Therapist", boleh hubungi Admin Zarrazworld di talian : 011-7075 9019

Laman sesawang: www.zarrazworld.com | www.kyoor2u.com
Facebook: Zarraz
Instagram: @zarrazmall | @zarrazkyoor.official

Post a Comment

6 Comments

  1. Kte sbb tgk result tu la terus rasa cam kagum n percaya. Now mmg consume la everyday hehe

    ReplyDelete
  2. wh..bagus ni untuk kesihatan..

    ReplyDelete
  3. Menarik jugak produk ni. Iza first time dengar.

    ReplyDelete
  4. menarik tuu...kyoor maksud cure or kayoooo hehee

    ReplyDelete
  5. sesuai sgt lah dgn i, masalah senggugut and nak kawal berat badan juga... lgpun herba2 ni lebih meyakinkan :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!