Atasi Masalah Kulit Dengan Crystal Skin

Menginjak ke umur 30-an, makin lama kolagen dalam kulit dah makin kurang, kalau tak jaga dengan betul, mudah sangat kulit nampak kusam dan sedikit sebanyak boleh buat keyakinan diri kita jadi rendah. Kalau tanya, Sally ada masalah kulit atau tidak...bohonglah kalau kata tak ada kan. Kulit kusam, berparut bekas jerawat, dan yang paling stres sekali haruslah masalah kulit berminyak.



Baru-baru ini Sally diperkenalkan dengan Crystal Skin, sejenis makanan tambahan yang diperbuat dari bahan-bahan semulajadi. Crystal Skin terbukti dapat mencantikkan dan merawat kulit dari luar dan dalam, dan ini membawa kepada kulit yang lebih sihat, menawan dan menambahkan berkeyakinan kita dengan kulit wajah sendiri.

Crystal Skin merupakan produk anak tempatan kita, bumiputra Muslim. Kesemua bahan yang terkandung di dalam Crystal Skin adalah bergred AAA, dan dikilangkan di kilang yang berstatus HALAL dan juga mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000.

Produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya daripada bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal. Bahan-bahan ini juga terkenal dengan khasiatnya dan produk ini juga dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).



Antara kandungan di dalam Crystal Skin yang membuatkan ianya sangat bermanfaat untuk kulit:

Tomato Kristal – Anti-oksidan terkuat, membantu mengurangkan kesan parut jeragat & melindungi kulit dari kerosakan sinar UV matahari
Habbatus Sauda – Anti-radang, kurangkan jerawat & membunuh kuman
Vitamin C - Melindungi sel serta menjaga kulit agar sihat kekal sihat
Kolagen - Tambah keanjalan kulit dan mencegah kedutan
Ekstrak Biji Anggur - Anti-oksidan, membunuh kuman & membantu penyembuhan luka
Jus Anggur Hitam - Anti-oksidan & menguatkan sistem pertahanan badan



CRYSTAL SKIN dikatakan mampu merawat masalah kulit seperti mengurangkan pembentukan jerawat dan mengurangkan parut, mengecilkan pori, membantu mencerahkan wajah dan mengelakkan kulit kusam, mengurangkan minyak pada sekitar wajah, dan seterusnya memberikan kelembapan pada kulit secara keseluruhan.

Ambil 1 sachet Crystal Skin yang dicampur dengan 150ml air sebelum sarapan. Bagi memastikan kita mendapat kesan terbaik semasa mengamalkan Crystal Skin, sebolehnya elakkan minuman yang tinggi kandungan kafein, beralkokol dan berkarbonat. Disarankan supaya konsisten minum 2 - 3 liter air putih setiap hari bagi mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.

Amalkan gaya hidup sihat seperti mengurangkan/tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan pengambilan makanan berminyak dan bersenam dengan kerap. Gaya hidup yang sihat justeru memberikan kita kesihatan yang lebih baik, dan itu termasuklah kepada kulit kita.



Kata pengasas Crystal Skin; Airiey Sayuti, beliau percaya penampilan yang menarik amat penting agar seseorang itu berasa lebih yakin dan bersemangat. Berkongsi pengalaman ketika remaja, beliau yang sering diejek kerana rupa paras yang agak gelap disamping masalah kulit berjerawat membuatkan beliau menjadi rendah diri dan sukar untuk bergaul.

Dari pengalaman menggunakan dan mengamalkan pelbagai jenis produk, tidak kira jenama tempatan sehingga produk jenama antarabangsa, dan walaupun beliau menjalani gaya hidup yang sihat, namun masih kurang berkesan dan dari situ beliau mendapat inspirasi untuk menghasilkan produk yang benar-benar terbukti dapat berfungsi dengan berkesan dan selamat; maka terhasillah Crystal Skin.



Harga Crystal Skin
1 Kotak Harga Tawaran RM69 - Harga Biasa RM89 (DISKAUN 23%)
2 Kotak Harga Tawaran RM132 - Harga Biasa RM178 (DISKAUN 26%)
3 Kotak Harga Tawaran RM187 - Harga Biasa RM267 (DISKAUN 30%)
4 Kotak Harga Tawaran RM230 - Harga Biasa RM356 (DISKAUN 35%)

Crystal Skin boleh didapati daripada platfom atas talian:
· Lazada : https://s.lazada.com.my/s.dKesX
· Shopee : https://shopee.com.my/product/399622599/11521935690

Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman sesawang Crystal Skin di www.rishbeauty.com
Telefon : +60-11-62000032
Facebook : www.fb.com/rishbeautyhq
Instagram : www.instagram.com/rishbeautyhq
TikTok : www.tiktok.com/@rishbeautyhq
YouTube : https://youtube.com/channel/UC2sO6hQMyq8nWB73z4B-xnQ


Post a Comment

1 Comments

  1. Cantik putih mulus siapa yang taknak terutama perempuan

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!