1 Ogos, Tahun Kedua Sambutan Hari Nasi Lemak MB di Marrybrown.

Sebagai rakyat Malaysia, jika ditanya satu menu yang akan menjadi kebanggaan di Malaysia, rata-rata akan setuju bahawa Nasi Lemak merupakan menu yang melambangkan identiti dan perpaduan rakyat Malaysia.

Bayangkan, seketul Ayam Krispi MB dihidangkan bersama nasi yang di masak sempurna dengan santan dan bau harum daun pandan, sambal istimewa resipi Marrybrown, kacang dan ikan bilis yang rangup, papadom dan timun segar. Kemudian dipadankan dengan segelas Milo Ais atau Kopi atau Teh Tarik, memang lengkap selera orang Malaysia!



Kepada yang tidak tahu, Marrybrown sudah 40 tahun beroperasi sebagai rangkaian restoran perkhidmatan pantas Halal pertama terbesar di Malaysia dan bersempena dengan sambutan tahun kedua ‘Hari Nasi Lemak MB’, dan sebagai hadiah untuk semua rakyat Malaysia, Marrybrown ingin menjemput semua rakyat Malaysia untuk memeriahkan jualan atas talian melalui aplikasi Shopee, dengan 10,000 bungkus Nasi Lemak MB yang disediakan menerusi tawaran Beli 1 Percuma 1!

Maklumat lanjut adalah seperti berikut:
Tarikh: Ahad, 1 Ogos 2021
Masa: Bermula jam 12 tengah malam dan seterusnya
Platform: Shopee Rasmi Kedai Marrybrown (Pautan web hanya berfungsi di telefon bimbit)



Tahun 2021 merupakan tahun kedua sambutan “Hari Nasi Lemak MB”, dan 1 Ogos merupakan tarikh keramat “Hari Nasi Lemak MB” di Marrybrown, tapi jangan risau sebab setiap 1 hari bulan, akan ada pelbagai jenis tawaran menarik di Marrybrown. Untuk maklumat lanjut tentang Hari Nasi Lemak MB atau tawaran dan servis penghantaran Marrybrown, boleh layari:

Website: https://harinasilemakmb.marrybrown.com/
Facebook: MarrybrownMalaysia
Instagram: @marrybrownmy
YouTube: MarrybrownTV
Delivery: http://mbdelivery.com.my


Post a Comment

1 Comments

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!