Riang Raya With Yoodo - PKP Tapi Raya Tetap Onz!

Sedih! Satu perkataan yang melambangkan perasaan semua umat Islam di Malaysia yang tak dapat beraya di kampung halaman kerana sekatan untuk merentas negeri dan daerah dek kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), tapi walau bagaimanapun, kita jangan la bersedih sampai takde semangat nak beraya, sebab kan Aidilfitri hari kemenangan untuk kita semua selepas berpuasa!

Jangan tak tau, bukan hanya kita yang beraya tau, Yoodo pun ada kempen Riang Raya With Yoodo. Kalau korang yang baru kenal atau kurang pasti tentang Yoodo; Yoodo merupakan salah satu perkhidmatan digital mudah alih yang dimiliki dan dikendalikan oleh Celcom Axiata Berhad; yang pertama di Malaysia yang kita boleh bebas memilih apa yang kita perlukan dalam pelan telefon kita, contohnya berapa banyak data, berapa lama masa berbual dan juga berapa banyak SMS yang bakal kita hantar. Iye la, setiap orang bukan sama cara penggunaan kan?

Kalau sekarang, plan pascabayar kita selalunya datang dengan unlimited data tapi sebenarnya betul ke kita benar-benar perlukan unlimited data, walhal kadang tu dekat rumah siap ada WiFi lagi, dekat pejabat pun guna WiFi pejabat...jadinya kenapa nak membazir kalau kita boleh bayar apa yang kita perlukan sahaja kan? Renyah nak tunggu simkad baru sampai? Jangan la risau Yoodo juga beroperasi 100% digital dengan eSIM. Hebat en?



Ok berbalik kepada cerita Raya kita, Sally nak tanya korang suka kuih tart nenas atau semperit? Kenapa Sally tanya sebab sekarang ini ada #PilihanRiangRaya untuk menentukan siapa KETUA KUIH RAYA! Pastikan korang undi tart nenas tau kalau korang sayang Sally! Hehehehe...by the way, voting session tamat pada 11 Mei 2021, jam 9pm. Jadi pastikan korang undi cepat!! <UNDI DISINI>


Takkan raya kosong je kan? Takde ke hadiah?



Mestilah ada gais! Korang juga berpeluang Raya dengan phone baru, kerusi gaming, earbuds baru or even duit raya (Yoodo Credit). Pastikan korang memang pengguna Yoodo dan wajib sertai Pilihan Riang Raya Yoodo. Kempen bermula 12 April - 13 Jun 2021, pengguna Yoodo hanya perlu berbelanja minimum RM50 untuk 2 bulan berturut. Mudah kan? Mana tau bergaya Raya tahun ini dengan hadiah menarik!



Nak hidang apa Raya nanti? Walaupun PKP, tuan rumah kena la minum air sedap juga! Haaaa kepada peminat Tropicana Twister, beli sahaja pek berkembar Tropicana Twister dan dapatkan RM5 kredit secara PERCUMA. Promosi tamat 30 Jun 2021.



Mesti korang ada dengar tentang Jaringan Prihatin kan?

Jaringan Prihatin merupakan salah satu inisiatif Kerajaan Malaysia di mana hampir RM2 bilion diperuntukkan untuk rakyat Malaysia, mensasarkan golongan B40 yang berdaftar yang memenuhi syarat untuk Bantuan Prihatin Rakyat ("BPR"), dalam bentuk pakej telco bersubsidi di dengan kerjasama Penyedia Perkhidmatan telekomunikasi.

Yoodo telah melancarkan Prihatin Pass, yang membolehkan pengguna Yoodo mendapatkan 80GB data berkelajuan tinggi dengan hanya RM20 sebulan, jangan lupa mendaftar sebelum 31 Julai 2021. Rugi tau tak manfaatkan Jaringan Prihatin yang dijangka akan dijalankan selama 12 bulan.

Ada banyak benda menarik dengan kempen Riang Raya With Yoodo kan? Sally tau rata-rata sedih sebab tak dapat pulang ke pangkuan yang tersayang. Ada yang dah menginjak ke 2 tahun tak bertemu mata, tapi kita anggap la semua ini ujian untuk kita menerima Qada dan Qadar yang dah ditetapkan. Aidilfitri hari kemenangan, jadi jangan bersedih dan Riang Raya With Yoodo ok!

Sebenarnya bukan setakat kempen Riang Raya sahaja tau, ada pelbagai promosi lain, ganjaran percuma dan macam-macam lagi la, untuk peminat KPOP pun ada tau. Gamers yang gemar main PUBG pun ada promosi tersendiri! Untuk maklumat lanjut boleh ke laman sesawang Yoodo di www.yoodo.com.my

Post a Comment

6 Comments

  1. Okayy vote sally demi sayang 🤪 walaupun kita suka kuih semperit..

    ReplyDelete
  2. Yoodo user here hehehe. ada 2 nombor Yoodo untuk hp anak anak. Senang nak topupkan, senang nak bajet penggunaan bulanan

    ReplyDelete
  3. I pilih team semperit.. Heehe.. Ada hadiah juga.. Best

    ReplyDelete
  4. Kak ana dalam dilema. Both kak ana suka. Cmne ni 😌. Nak menang hadiah juga.

    ReplyDelete
  5. Bagus juga telco ni, alahai napa lah baru tahu huhu

    ReplyDelete
  6. Best kan Video Raya Yoodo tahun ni, by the way I voted for Sam Perit lah!

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!