Thursday, November 12, 2020

Senarai Resipi Makanan Korea (Edisi Kakak Kimchi; Sally Samsaiman)

Senarai Resipi Makanan Korea | Selalu kalau orang nampak Sally, benda pertama mesti tanya bila nak balik kampung, kampung dalam erti kata lain ialah Korea. Seperti yang semua tahu, setiap tahun Sally tetap akan cari masa untuk ke Korea walaupun sekejap, sampai tahap melekat nama Kakak Kimchi. Sally pun tak ingat macam mana boleh dapat nama Kakak Kimchi tu.

Disebabkan macam ramai yang mencari menu masakan / makanan Korea dalam blog www.sallysamsaiman.com ini, jadinya Sally sediakan satu senarai supaya mudah korang nak cuba menu-menu yang senang ini, senarai ini akan Sally update secara berkala kalau datang rajin nak masak dan menaip resipi.

Senarai Resipi Makanan Korea

Senarai Resipi Makanan Korea

Sebenarnya ada beberapa resipi lagi yang dah pernah Sally cuba masak, tapi macam biasa la malas nak menaip resipinya, jadinya seperti yang Sally tulis awal-awal tadi, senarai ini akan Sally update secara berkala. Untuk sementara waktu, cuba la 8 resipi di atas ya!

1 comment:

  1. rajinnyaaa awak cuba.. kite tak pernah cuba buat sendiri..
    semua p kedai je makan.. tapi sejak2 covid ni.. idok le pegi..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!