Aplikasi mudah alih Cannis bakal bersinar di NASDAQ menjelang 2021!



Baru sahaja beberapa bulan dilancarkan, Aplikasi mudah alih Cannis telah membentuk trend aplikasi baru yang berjaya mengumpul 100 ribu pengguna dan yang paling menggembirakan ialah Cannis bakal menjadi bintang terhebat di NASDAQ menjelang tahun 2021!

Sejak awal tahun 2018, Cannis telah melabur dalam pelbagai industri seperti teknologi, filem, kecantikan, ubat-ubatan preventif, teknologi terkini dalam pertanian dan sebagainya. Dengan kerjasama dengan rakan strategik mereka, Cannis telah memperluaskan pasaran mereka dengan pesatnya di negara-negara Asia Tenggara dan dijangka akan tersenarai di Nasdaq tidak lama lagi.



Cannis tidak hanya terhad kepada teknologi terkini; seperti teknologi digital, pangkalan data yang besar, kecerdasan buatan, tetapi juga kepada penggambaran, ubat-ubatan preventif dan industri kecantikan.

Suku ketiga tahun 2018 telah menjadi musim yang paling menguntungkan untuk 'App Store' dimana jumlah muat turun aplikasi yang komprehensif pada musim tersebut di App Store dan Google Play telah melebihi 29 bilion, ini bermakna mereka mempunyai kenaikkan 10% berbanding tahun terdahulu. Melalui analisis didapati peningkatan dalam kategori aplikasi dibawah adalah dibawah muat turun permainan, hiburan dan aplikasi penyiaran video yang telah menjadi antara jenis aplikasi yang semakin mendapat tempat dihati pengguna telefon mudah alih.


Pada keseluruhannya, suku ketiga tahun 2018, App Store dan Google Play kedua-duanya mempunyai sejarah muat turun yang lebih tinggi dalam perbelanjaan pengguna. Ini menunjukkan trend pasaran App, yang terus meningkat bergantung kepada populariti penggunaan telefon pintar, menyediakan pembelanjaan tanpa henti dan potensi pembangunan yang besar dan Cannis memberi tumpuan kepada industri yang paling cepat berkembang, menyediakan platform integrasi, mewujudkan fungsi 7-dalam-1.

Cannis mempunyai ketajaman idea terhadap perkembangan trend. Melalui analisis pangkalan data yang besar, mereka secara tepat mempelajari keperluan sebenar pengguna. Budaya etnik yang kaya di Malaysia juga membantu mengembangkan perniagaan ke seluruh dunia, bagi menarik rakan strategik pada masa hadapan. Sama ada dalam pemasaran media atau strategi pembangunan.


Cannis adalah aplikasi bersepadu pertama di dunia yang menyediakan pengguna dengan pelbagai fungsi, antaranya penyiaran langsung, e-dagang, diskaun membeli belah, rangkaian sosial, video pendek, permainan dan pembayaran.

Cannis yakin bahawa mempunyai pelbagai kumpulan etnik dan budaya di Malaysia akan menjadi titik permulaan, untuk mengembangkan Cannis dari Asia Tenggara ke seluruh dunia dengan lebih mudah dan teratur. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang aplikasi ini, sila layari http://cannis.app.

Post a Comment

2 Comments

  1. wow! sana sini orang cakap pasal app cannis ni. Bagus kalau lebih memudahkan pengguna

    ReplyDelete
  2. hello, good morning !!
    numpang gabung. hehehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!