JUS QALBI AL-EHSAN; alternatif untuk kurangkan kolesterol.


Bila berbadan besar ni, selalu sangat kita dimomokkan dengan penyakit dan macam-macam lagi...Sally buat masa ni, Alhamdulillah masih lagi tiada masalah kesihatan tapi sebelum terkena baiklah kalau kita cegah kan...Lagi-lagi sekarang ni, bukannya kita tahu bila nak kena penyakit.

Selain daripada regular medical check up, kalau korang pernah rasa simptom seperti kebas-kebas pada kaki, mudah letih, penat dan cepat mengantuk, timbul bintik-bintik putih (biji kolestrol) pada bahagian bawah mata, kawasan muka atau leher, atau sering rasa sakit kepala seperti kekurangan darah...Korang mungkin mempunyai kadar kolesterol yang tinggi...


Kalau korang nak tau, ada satu produk yang mampu mengurangkan kadar kolesterol secara semulajadi...JUS QALBI AL-EHSAN; diformulasikan daripada 5 bahan asli semulajadi (Cuka Epal, Bawang Putih, Madu, Halia dan Lemon) dan dihasilkan tanpa tambahan bahan pengawet tiruan, dan terbukti mampu menurunkan kadar kolestrol dalam tubuh badan dan membaik pulih serta merangsang sistem peredaran darah, serta mengurangkan risiko yang berkaitan dengan jantung, jika diamalkan secara berterusan.

JUS QALBI AL-EHSAN sangat berkesan untuk membantu dalam menghapuskan masalah jantung tersumbat, asma, tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi, resdung, gout, kencing manis, strok, kebas anggota badan dan sembelit.

Cara nak menggunakan JUS QALBI AL-EHSAN pun mudah je, korang hanya perlu amalkan pengambilan sesudu jus pada waktu pagi (sebelum sarapan) dan sesudu lagi sebelum tidur, pastikan korang hanya gunakan sudu plastik sebabnya besi keluli boleh menghilangkan khasiat madu.


Bila Sally bawak balik jus ni, orang pertama yang paling happy mestilah ibu...takut sangat dia sebab nak kena jumpa dengan doktor pakar untuk medical check up bulan depan...dia berharap gila yang paras kolesterol dia boleh turun dan Sally sendiri pun mengharapkan benda yang sama...Ye la, nak belikan benda yang macam-macam, kita tak tau macam mana kesannya kan...Jadinya, marilah kita tengok apa yang terjadi lepas ibu makan jus ni...

Jus Qalbi Al-Ehsan 250ml = RM 79 (Semenanjung) RM89 (Sabah/Sarawak)
Jus Qalbi Al-Ehsan 500ml = RM 149 (Semenanjung) RM159 (Sabah/Sarawak)

Kalau korang nak cuba jus ni, boleh la hubungi nombor kat bawah ni, okay?

Algae Park Sdn Bhd
No.80 Jalan Renang 13/26 Seksyen 13, Shah Alam.
Tel : 03-5511 4366
WhatsApp/SMS : 017 7300366 / 017 3730366
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan
Instagram : www.instagram.com/qalbialehsan
Website : http://algaepark.com.my
Email : official@algaepark.com.my

Post a Comment

2 Comments

  1. good sharing sally.... pada yg mengalami masalah kolestrol tinggi boleh cuba produk ni...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!