Rare species of lepaking partner, Momi & Mama Darwiish


Jujurnya bila dalam dunia blogger ni atau kat realitinya sekalipun, kita mesti akan ada partner yang kita selalu lepak dengan mereka...Kalau Sally, mmg ada set of person yang sama..hahahaha...sebabnya Sally ni jenis tak ramai kawan...Believe me when I say that...

Sebelum ke event Ahad yang lepas, Sally dengan Kak Aiin baru je balik daripada satu lagi event sebelah pagi tu...and end up Sally dengan dia g ke second venue together..Bak kata dia dalam entri dia, dia jenis pemalu..hahahaha...I can see that...Dia kata Sally banyak mulut, nak buat macam mana..I hate an awkward situation...Jadinya daripada kita krik krik krik...jadinya baiklah Sally bebel...



Sally bawak kak Aiin cuba pancake dekat Pancake House International yang pernah Sally review dulu...Sebenarnya takde la lapar sangat tapi lebih kepada nak buang masa sampai la next event..hahahaha..gagah kan sampai event awal lepas tu tak tau nak buat apa...Momi pulak join lepas Sally nampak notification yang dia ada "nearby" dari Facebook..hahahaha...main gather je segala manusia yang ada...tapi Momi dengan Pokemon Go dia berpisah tiada...



It doesn't matter with who you're staying with, tapi macam mana kita nak bawa diri itu yang menjadikan kita ni anti masyarakat atau tidak...pesanan penaja, be good to people who treating you well..hihihi...hopefully lepas ni ada sesi lepaking lagi dengan dorang ni...rare species but I loved them both! :)

Post a Comment

7 Comments

  1. Kena banyak belajar dengan Sally. Sha tak banyak kawan in real life so memang Sha tak pandai sangat bergaul. Kalau dengan orang macam ibu jadi lebih ramah pulak tak tahu apsal. Dengan member sebaya ni je terasa macam rendah diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde pape tips pun...the thing is, you have to chin up and face the reality..kadang ada yg suka kadang ada yang tak suka...tapi kalau kita pandai bawak diri, kita akan ada kawan kat mana-mana kita pergi :)

      Delete
  2. Cita2 nak jadi friendly, pemurah, cute dan travel sana sini mcm budak Sally. Hehe tq Sally

    ReplyDelete
  3. Ayat tu sangat buat i terharu sis. Best lepak dengan sis Sally haha. Momi pon tak gemor dengan situasi awkward tu, umpama order nasi ayam tapi dapat nasi goreng hahaha.

    ReplyDelete
  4. samelah sally..saya pon bukannya ada ramai kawan..kalau lepak je kebanyakannya orang yg same..hehe

    ReplyDelete
  5. ooooit bila nak lepak sama lagi ? huhubh..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!