Jung Yong Hwa dijemput GUCCI ke Milan.


Lama rasanya Sally tak merepek pasal CNBLUE dalam blog ni...hihihi...maafkan saya...saya seorang fan-girl yang masih belum boleh move on..hahahah...

Macam biasa laa...disebabkan bias Sally sentiasa dan akan kekal kepada Jung Yong hwa, jadinya harini Sally nak share perkembangan Yonghwa yang baru sahaja pulang dari Milan selepas menghadiri 2016 Gucci Men's Fall-Winter Collection.



Yonghwa dijemput secara khas oleh pihak GUCCI untuk menghadiri majlis yang berprestij tu..perghhh...ayat Sally tak habis baku lagi...takde laa...macam agak bangga on behalf BOICE sebab Yonghwa merupakan selebriti pertama daripada Korea Selatan yang dijemput kesana..hihihi...Yonghwa, kita bangga dengan awak neh walaupun rasa nak gelak bila tengok baju yang GUCCI buat untuk Yonghwa..hihihi..


Spotted at the #Gucci men’s fashion show, musician Jung Yong Hwa in a #GucciSS16 stretch twill suit with oriental floral embroidery.

CNBLUE baru sahaja selesai konsert 2016 CNBLUE LIVE [COME TOGETHER] in Bangkok sabtu yang lepas dan Yonghwa terus ke Milan selepas tuu...huihhh...masa pakcik ni mmg penuh dalam flight je agaknya eh...ish...dan yang terbaru, Yonghwa juga baru je lancarkan satu kolabrasi dengan penyanyi, Sunwoo Jung-A yang bertajuk "Empathy"...Nanti korang dengar la eh...

Okay laa...kang makin banyak pulak benda Sally nak cerita kat blog kalau pasal Yonghwa..hahahaha...

Happy Tuesday!

Post a Comment

11 Comments

  1. oo artis korea ek, ingatkan sapa tadi, btw baju dia memang kelakarlah

    ReplyDelete
  2. Hhahahaha! Qila baru je puji yonghwa semalam :p
    cantik betul la dia haha. jeles.

    Tgk tgk ada akak tu update dh pagi ni hiks.

    ingat kak sally yg dijemput yonghwa tadi haishh

    ReplyDelete
  3. okay nak gelak gak pasal suit dya boleh?? hahahah..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. BOICE tu official nama utk fanclub CNBLUE, bukan terhad kepada Yonghwa shj :)

      Delete
  5. peminat k-pop yang tegar ek sally ni ek

    ReplyDelete
  6. ok..akak bukan peminat korean artist...

    ReplyDelete
  7. Akak , minat jugakk kat dia. Hihi tapi kenapa baju dia macam tuuu. Kelakar.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!