Yeay! Jung Yong Hwa berlakon lagi..!

Selepas drama You're Beautiful, Heartstrings dan Marry Him if You Dare...kali ni Jung Yong Hwa kembali dengan drama terbaru..."The Three Musketeers"...weeehooo~

12th Jun, Pihak FNC Entertainment telah memberi kepastian yang Jung Yong Hwa akan berlakon di dalam drama, "The Three Musketeers" sebagai Park Dal Hyang...akan berlakon disamping Lee Jin Wook, dan jugak Kim Ji Seok...drama ni akan dibahagikan kepada 3 season (series) dengan 12 episod setiap season...so, total up ada 36 episod la...


Cerita "The Three Musketeers" ni diadaptasi terus daripada novel yang ditulis oleh Alexandre Dumas’s pada tahun 1844, novel "The Three Musketeers” cuma dibawa ke zaman Dinasti Joseon (zaman kerajaan Korea yang agak popular)...Penggambaran akan dimulakan pada awal bulan July 2014...kali ni boleh tengok Yong Hwa tanpa baju kot dia yang feeling macam anak orang kaya tu...sebab dia akan berlakon sebagai seorang pemuda yang datang daripada keluarga yang miskin dan akan menduduki peperiksaan untuk masuk menjadi askar...pakai sageuk ye abang?

Walaupun Yong Hwa agak sibuk dengan solo-album yang akan diterbitkan tahun ni...tapi dia tetap okay je...ingatkan nak kena tunggu 2 tahun lagi untuk next drama dia..muahahaha...until then, keep fit and stay healthy baby! :)

oppa! saranghaeyo~

LOL.

Post a Comment

6 Comments

  1. Yeayyyyyy !!!! Ada lagi drama Yongieeeeeee. Yeayyyyyy !!!

    ReplyDelete
  2. apsal panjang sgt? jenuh nak menunggu habeh... dah confirm release date ke?

    ReplyDelete
  3. wow..yonghwa jadi musketeers. kyuhyun dan sungmin versi musical

    ReplyDelete
  4. wahhhh aaa tak sabar nyaaa nak beli laptop sendiri nak tengok gak T_T

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!