mycliks.com - Peluang Perniagaan Online Bagi Tahun 2019



mycliks.com | Menjana pendapatan sekarang bukan hanya makan gaji dengan bekerja dalam sektor awam atau swasta, sekarang ni kalau ada bakat semuanya boleh buat duit. Yang boleh memasak, boleh jual makanan...yang boleh menjahit boleh ambil upah menjahit, yang boleh buat kraf macam-macam boleh diusahakan untuk dijadikan pendapatan sampingan atau pun pendapatan kekal.

mycliks.com

Bagaimana untuk menggunakan peluang perniagaan online dan membuat jualan melalui mycliks.com?

Platform mycliks.com kini mula dikenali, terutamanya kepada peniaga kecil yang mula ingin berkembang dalam mencari peluang perniagaan secara atas talian. Kalau kita yang lahir zaman IT ni mmg rasa benda ni senang je, tapi kalau mak-mak kita, perlu ada satu platform yang boleh bantu mereka memperkenalkan produk mereka.

mycliks.com akan memberikan sokongan daripada segi memberikan free portal, guidance, marketing supports, value services bagi memberikan ruang untuk menyenaraikan produk yang kita miliki di dalam portal. Jangan risau jika anda kurang pengetahuan tengan dunia IT sebab pihak mycliks.com akan memberikan bantuan daripada pendaftaran sehingga penyenaraikan produk, penjualan dan lain-lain.

Kenapa kena memilih mycliks.com?

Fokus utama mereka untuk meningkatkan penjualan bagi SME & penjual runcit. mycliks.com akan memberikan peluang untuk meneroka ciri terkini dalam industri e-dagang, mengajar kemahiran dan panduan perniagaan dalam talian dengan pelbagai faedah dan sokongan berterusan.


Bagaimanakah mycliks.com membantu SME dan peniaga individu untuk meningkatkan jualan bulanan?

i. mycliks.com sentiasa menganjurkan jualan seperti Cyber Sunday, Black Friday, Sunday Super Sale, jualan hujung bulan, jualan kilat dan sebagainya mengikut perayaan atau pesta dari semasa ke semasa.

ii. Mereka juga berkolaborasi dengan peniaga untuk memberi hadiah, baucer percuma, diskaun yang tinggi, program kesetiaan pelanggan dan ganjaran kesetiaan kepada pembeli di platform mycliks.com

iii. mycliks.com juga sentiasa menaiktaraf laman sesawang mereka daripada segi designs dan strategi untuk menarik perhatian pengunjung.

iv. Mycliks akan menggunakan inside features seperti sponsored products, on-demand sales product, keyword searching product, banner ads dan top sold products & brands.

v. Yang penting sekali, kepuasaan dan keperluan pelanggan sentiasa diutamakan supaya pelanggan akan setia menggunakan mycliks.com

Bagaimana nak mendaftar dengan mycliks.com untuk kali pertama?

Tak susah pun...pertama sekali kena daftar, tunggu sehingga dapat kelulusan. Selepas itu senaraikan produk dengan penyenaraian yang terperinci, selepas tu mula menjual, menghantar produk kepada pembeli dan dah selesai satu transaksi.

Mudah sangat kan?


Raikan Ramadhan dengan jualan gudang mycliks.com

Sally tau, asal bulan puasa je mulalah lemau nak keluar, nak berjalan lagi-lagi sekarang ni cuaca panas, jangan risau sebab di mycliks.com bagi special promosi bagi bulan Ramadhan. Tak payah susah-susah nak keluar rumah, nak cari parking, nak berjalan kat tengah panas terik sebab korang boleh membeli-belah barang keperluan rumah dengan menikmati kualiti yang bagus dan kuantiti yang maksima (jualan gudang).

Selain jualan gudang, ada banyak lagi vouchers dan hadiah yang boleh dimenangi dan super deals bagi produk kategori-kategori yang tertentu.

Post a Comment

2 Comments

  1. Lepas ni ada lagi satu tempat shopping lah ehehe.. Dh la suka shopping online

    ReplyDelete
  2. Harga barangan kat mycliks ni not bad jugak kan..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!