Oryza Liquid Soap daripada RenoSkin, pembersih untuk kulit yang sensitif.

Oryza Liquid Soap | Walaupun penyakit ekzema ni bukan penyakit yang boleh berjangkit, tapi penyakit ni mungkin boleh menjadi penyakit kekal kalau kita tak rawat dengan segera dan menyebabkan kerengsaan dan ketidakselesaan pada mereka yang menghidapnya. Dulu Sally pernah kongsikan tentang Renoskin Medic Serum, Terapi Herba untuk ekzema dan kulit sensitif...harini Sally nak kongsikan pula tentang Oryza Liquid Soap.

Apa sebenarnya Oryza Liquid Soap?



RenoSkin Oryza Liquid Soap merupakan pembersih yang direka untuk kulit yang sensitif. Untuk kesan yang lebih optimum boleh pakai satu set dengan Renoskin Medic Serum. Ianya sesuai la untuk mereka yang ada masalah kulit kering, masalah kulit yang sensitif dan semestinya kalau ada masalah ekzema, selamat untuk digunakan.

↪ BEBAS Steroid
↪ BEBAS Pewangi & Pewarna
↪ BEBAS Paraben
↪ BEBAS Merkuri

Oryza Liquid Soap telah didaftarkan dengan KKM (NOT 180701868 K) dan juga didaftarkan dibawah kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice).



ISTIMEWA: Mempunyai Rice Bran Oil, sumber Vitamin E dan Oryzanol yang paling tinggi, diiktiraf sebagai nutrien berkesan untuk kulit.

NATURAL: Kualiti premium, sabun ini lembut dan mewah tanpa pemekat, detergen sintetik atau bahan pengawet, kerana tidak ada bahan yang dimodifikasi secara genetik.

MELEMBAP: Bahan-bahan vegan digabungkan dengan asas sabun cecair minyak tulen yang kaya dengan pelembab Emolien. Emolien selalu dikatakan sebagai pelembap untuk ekzema, ia mencegah kulit daripada menjadi kering dan boleh digunakan secara kerap jika ada masalah kulit kering.



Sesuai kalau nak gunakan sebagai mandian sebab tak licin walaupun tekstur dia, warna dia nampak macam berminyak...Selain daripada jadikan mandian, Oryza Liquid Soap pun sesuai kalau nak gunakan kat wajah..contohnya macam kulit kering, korang boleh guna yang ini juga. Yela, kadang-kadang kita bekerja dalam aircond, lepas tu kat luar berpanas pula, kadang-kadang akan timbul ruam-ruam kecil kat kulit.

Sally pulak jenis yang suka tengok buih jadinya tak la gunakan untuk mandi, tapi letak dekat singki untuk basuh tangan..lepas pakai tu rasa lembut je tangan..hehehe...Bau dia pun wangi, macam aromaterapi..tak pedih bila guna..Tapi jangan la salah sangka sebab Oryza Liquid Soap masih lagi ada buih tapi buih dia cepat je hilang lepas gosok-gosok...haha

Untuk korang yang ada masalah kelemumur, kulit kering dekat kulit kepala, boleh cuba jugak...tapi sabun ni bukan pengganti syampu tau...jadinya korang basuh dekat tempat yang ada masalah sahaja...jangan pi lumur habis kat rambut...hehe

Testimoni mereka yang menggunakan Oryza Liquid Soap







Ini antara testimoni daripada mereka yang menggunakan Oryza Liquid Soap. Rata-rata berpuas hati...sama macam Sally jugak...Selain daripada bau dia yang soothing tu, jika korang ada alahan ringan dekat sekitar kulit...sangat la digalakkan untuk cuba yang ni...sebab lebih baik kita halang daripada jadi masalah yang lebih berat dimasa akan datang kan?



RENOSKIN INTERNATIONAL
Jalan Gambang, Batu -5, 25150,
Kuantan, Pahang, Malaysia
Tel: +60-16 490 7155
Harga - RM49
Website - www.renoskin.com.my
Instagram - @renoskin_hq
Facebook - Renoskin Hq - Terapi Ekzema Organik
WhatsApp - www.wasap.my/60164907155/renoskinblog

Post a Comment

6 Comments

  1. Best jgk kandungan produk ni sally.. Ada rice bran oil.. Vit e pulak mmg elok utk kulit kan

    ReplyDelete
  2. Wah menarik.. Jrg org keluarkan sabun utk org yg ada ekzema kan.. Tgk bhn2 dia pon natural je.. Boleh suggest kt sedare kita...

    ReplyDelete
  3. Sekarang ni memang ramaikan budak2 yg kena eczima ni. Baguslah ada produk ni, harga pun berpatutan tu.

    ReplyDelete
  4. bgusla sabun ni..boleh rekemn dekat kakak..sebba sesuai utk ekzema

    ReplyDelete
  5. bagusnya kurang chemical dalam sabun ni

    ReplyDelete
  6. Boleh rekomen kat adik ni. Dia sensitif sangat kulitnya. Bila basuh pinggan je confirm tangan dia akan naik bintik-bintik merah dan pedih.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!