Tuesday, October 30, 2018

Jus Endon bantu masalah dalaman wanita.



Jamu, Jus Endon | Kalau perempuan tu, memang suka dengan benda yang cantik benda yang sihat...pengambilan makanan untuk dalaman pun penting....Baru-baru ni Sally ada cuba satu jenis jus, awalnya ingat rasa macam jamu yang pahit yang payau tu tapi yang ni rasa sedap sebab ada campuran madu, kurma, sireh, ekstrak ros dan macam-macam jenis herba semulajadi.


Selalunya kalau wanita ni mmg biasa la kita dengar ada masalah keputihan...Keputihan ini kalau tak dirawat dan dibiarkan melarat, boleh bawak mudarat kepada diri kita sendiri tau...Kita boleh diancam kemandulan, mengalami pendarahan dan yang paling serius boleh merangsang sel-sel kanser.


Istimewanya Jus Endon ni sebab diadun dengan ekstrak bunga ros dan kaya dengan ekstrak herba lain yang mampu mengatasi masalah bau badan juga. Selalunya kita mungkin tak perasan yang badan kita berbau, tapi mungkin orang sekeliling kita ada masalah dengan bau badan kita.


Cara nak minum pun mudah je, korang kena amalkan 2 kali sehari, satu sudu sebelum sarapan pagi dan lagi satu sudu sebelum tidur. Dengan amalkan Jus Endon ini korang akan rasa badan makin segar dan makin bertenaga...Sally suka sebab badan rasa pejal dan mantap. Aliran haid pun teratur sebab kebetulan masa Sally amalkan ni memang tgh datang bulan.


Ada macam-macam kelebihan kalau korang amalkan jus ni...terutamanya kepada wanita la..tak kisah la anak dara ke janda ke bini orang ke, sesuai je untuk semua..harganya pun berbaloi dengan kelebihan dia...satu botol ni hanya RM60 untuk Semenanjung Malaysia.

🍂 Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
🍂 Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon
🍂 Mengurangkan tekanan
🍂 Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
😘 Bonus ~ Payudara akan lebih tegang dan dapat kurangkan masalah badan berbau 😘

Sally memang sarankan la korang cuba jus ni...terutamanya wanita yang nak mendapatkan balik aset-aset penting kepada asalnya...haaa...baru la terserlah kewanitaan tu kan? Haha!

Facebook: Cassia Leaf Sdn Bhd
WhatsApp: www.wasap.my/60194921807/pmjusendon
019 - 492 1807 - Sha
011 - 3637 6095 - Tira

7 comments:

  1. marilah kita berjus endon jaga aset-aset penting kita :)

    ReplyDelete
  2. Wahhhh bagusnya khasiat jus ni

    ReplyDelete
  3. Wow menarik tertarik..kena cuba ni..baru mgancam hihi

    ReplyDelete
  4. Kan, jamu bagus diamalkan untik kesihatan dalaman. Jamu ni macam menarik tengoknya.. Boleh ni kalau nak cuba

    ReplyDelete
  5. Bagus jus Ni, kenalah jaga aset kita kan

    ReplyDelete
  6. I rasa semua orang perempuan pun kena minum..
    Jaga badan and nampak cantik

    ReplyDelete
  7. Bagus tu kalau rajin minum jamu, kadang i makan jamu juga baik untuk wanita.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!