Ayam Masak Lemak Cili Padi dengan Pucuk Pegaga.

9:53:00 AM Sally Samsaiman 11 Comments



Harini Sally bukan nak kongsi resepi pun...cumanya nak share dengan korang je kalau yang mana buntu nak masak apa tuu...boleh la cuba resepi ni tau...Ayam Masak Lemak Cili Padi dengan Pucuk Pegaga ni ibu yang masak semalam, katanya dia tengok daripada rancangan TV..yang mana satu tu tak tauu laaa...

Kot kalau korang nak paksa sesape yang tak suka makan pegaga macam Sally atau korang pun mmg suka makan pegaga, boleh la cuba masak Ayam Masak Lemak Cili Padi dengan Pucuk Pegaga sebab takde rasa pahit langsung tau pegaga tuu..tapi makin sedap ada laa..buat pedas-pedas sikit, confirm la bertambah nasi nnt!

11 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!