Korean Drama | Goblin

11:30:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments


Selamat Tahun Baru 2017!

Masa Sally tgh tulis entri ni...dah keluar 10 episod dah...Jadinya sebelum terlambat...baiklah Sally kongsi dengan korang...Ada sesape yang follow drama ni?

Drama Goblin pada Sally kelainan dia sebab menggunakan kadar imaginasi kita untuk menerima wujudnya mahkluk lain dalam dunia ni...(Walaupun dalam Islam tak ada)...Dalam drama ni watak-watak yang popular dalam drama barat macam Goblin, Grim Reapers dan lain-lain lagi...


Dalam drama ni ada Gong Yoo, Kim Go-Eun dan Lee Dong-Wook sebagai watak utama...dan beberapa pelakon tambahan yang lain jugak laa....Sally tgk drama ni sebab ada Lee Dong-Wook...lama betul tak nampak dia dalam drama baru...

Drama ni mengisahkan seorang Goblin yang tak boleh mati dan skrg dah berusia 935 tahun..dan hanya boleh cabut pedang yang terbenam kat dada dia bila dia jumpa "Goblin Bride" yang mana akan bantu untuk ambil nyawa dia...tapi macam mana nak mati kalau dah jatuh hati..?

Haaa...Overall Sally suka la tengok drama ni...comel...hahahaha...sebab Goblin tu lepas 935 tahun baru dia bercinta buat pertama kali...

Watch online : Goblin
Download : Use dramadownloader.com (Check here)

4 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!