Wednesday, February 1, 2017

Bysha Inspired Parfum, setanding wangian antarabangsa!


Zaman tgh kegawatan ni...kena bijak memilih...kalau dapat yang murah buat ape nak cari yang mahal kan..? Sama juga la dengan Bysha Inspired Parfum ni...wangian dia setanding dengan wangian antarabangsa dan yang paling penting..harga yang berbaloi dan berpatutan!


🌸 Bysha Inspired Parfum adalah sejenis EDP dan mempunyai ketahanan bau wangian melebihi 12jam ke atas! 😇
🌸 Bysha Inspired Parfum juga mudah utk dibawa ke mana saja dgn botol 35ml (Sesuai utk org yg suka travel dan org yg kuat bekerja siang malam)
🌸 Juga SAH bawa ke solat, Bysha Inspired Parfum menggunakan pati ekstrak tebu tanpa alkohol.
🌸 Bysha Inspired Parfum telah menyediakan lebih 40 jenis wangian bertaraf antarabangsa.

Kat bawah ni Sally senaraikan antara pilihan wangian yang ada untuk korang pilih:
Untuk lelaki :
💁🏻‍♂️MARS BY BYSHA
💁🏻‍♂️DUNHIL DESIRE RED
💁🏻‍♂️ETERNITY MEN
💁🏻‍♂️YSL HOMME SPORT
💁🏻‍♂️MONT BLANC STARWALKER
💁🏻‍♂️1 MILLION
💁🏻‍♂️ARMANI CODE BLACK
💁🏻‍♂️AQUA DI GIO
💁🏻‍♂️HUGO BOSS RED
💁🏻‍♂️POLO BLACK
💁🏻‍♂️212 MEN VIP
💁🏻‍♂️MONT BLANC EMBLEM
💁🏻‍♂️DUNHILL BLUE
💁🏻‍♂️CRED AVENTUS
💁🏻‍♂️JPG LE MALE
💁🏻‍♂️YSL LA NUIT
💁🏻‍♂️HUGO BOSS THE SCENT
💁🏻‍♂️DUNHILL LONDON

Untuk wanita :
💁VENUS BY BYSHA
💁LANCOME LA VIE EST BELLA
💁GUCCI FLORA
💁PARIS HILTON
💁GUCCI GUILTY BLACK WOMEN
💁GUCCI RUSH
💁VERSACE EROS POUR FEMME
💁ESCADA MOON SPARKLE
💁TRESOT MIDNIGHT ROSE
💁KATY PERRY PURR
💁CHANNEL COCO MADEMOISELLE
💁CHANEL CHANCE
💁JLO STILL
💁VICTORIA SECRET BOMBSHELL
💁MIDNIGHT FANTASY
💁VERSACE BRIGHT CRYSTAL
💁LADY MILLION
💁DIOR JDORE
💁DIOR ADDICT 2
💁BIG PONY 2
💁CHLOE DE CHLOE
💁CH 212 WOMEN
💁DKNY BE DELICIOUS
💁ELIZABETH ARDEN 5TH AVENUE
💁ICHANTO SHINE


Sally pun dah ada dua dah...mmg favorite Sally, La Vie Est Belle tuu...dan cuba jugak yg signature daripada pengasas mereka ni, Venus by Bysha...Harga pun tak mahal, cuma RM60 sebotol..tapi kalau korang beli 2 botol akan ada diskaun tau..hanya RM110!

Kalau berminat nak cuba, boleh contact macam kat bawah ni tau!

Phone : 019-363 1323 (Azwan)

1 comment:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!