Bysha Inspired Parfum, setanding wangian antarabangsa!

11:33:00 AM Sally Samsaiman 1 Comments


Zaman tgh kegawatan ni...kena bijak memilih...kalau dapat yang murah buat ape nak cari yang mahal kan..? Sama juga la dengan Bysha Inspired Parfum ni...wangian dia setanding dengan wangian antarabangsa dan yang paling penting..harga yang berbaloi dan berpatutan!


๐ŸŒธ Bysha Inspired Parfum adalah sejenis EDP dan mempunyai ketahanan bau wangian melebihi 12jam ke atas! ๐Ÿ˜‡
๐ŸŒธ Bysha Inspired Parfum juga mudah utk dibawa ke mana saja dgn botol 35ml (Sesuai utk org yg suka travel dan org yg kuat bekerja siang malam)
๐ŸŒธ Juga SAH bawa ke solat, Bysha Inspired Parfum menggunakan pati ekstrak tebu tanpa alkohol.
๐ŸŒธ Bysha Inspired Parfum telah menyediakan lebih 40 jenis wangian bertaraf antarabangsa.

Kat bawah ni Sally senaraikan antara pilihan wangian yang ada untuk korang pilih:
Untuk lelaki :
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️MARS BY BYSHA
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️DUNHIL DESIRE RED
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️ETERNITY MEN
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️YSL HOMME SPORT
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️MONT BLANC STARWALKER
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️1 MILLION
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️ARMANI CODE BLACK
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️AQUA DI GIO
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️HUGO BOSS RED
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️POLO BLACK
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️212 MEN VIP
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️MONT BLANC EMBLEM
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️DUNHILL BLUE
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️CRED AVENTUS
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️JPG LE MALE
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️YSL LA NUIT
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️HUGO BOSS THE SCENT
๐Ÿ’๐Ÿป‍♂️DUNHILL LONDON

Untuk wanita :
๐Ÿ’VENUS BY BYSHA
๐Ÿ’LANCOME LA VIE EST BELLA
๐Ÿ’GUCCI FLORA
๐Ÿ’PARIS HILTON
๐Ÿ’GUCCI GUILTY BLACK WOMEN
๐Ÿ’GUCCI RUSH
๐Ÿ’VERSACE EROS POUR FEMME
๐Ÿ’ESCADA MOON SPARKLE
๐Ÿ’TRESOT MIDNIGHT ROSE
๐Ÿ’KATY PERRY PURR
๐Ÿ’CHANNEL COCO MADEMOISELLE
๐Ÿ’CHANEL CHANCE
๐Ÿ’JLO STILL
๐Ÿ’VICTORIA SECRET BOMBSHELL
๐Ÿ’MIDNIGHT FANTASY
๐Ÿ’VERSACE BRIGHT CRYSTAL
๐Ÿ’LADY MILLION
๐Ÿ’DIOR JDORE
๐Ÿ’DIOR ADDICT 2
๐Ÿ’BIG PONY 2
๐Ÿ’CHLOE DE CHLOE
๐Ÿ’CH 212 WOMEN
๐Ÿ’DKNY BE DELICIOUS
๐Ÿ’ELIZABETH ARDEN 5TH AVENUE
๐Ÿ’ICHANTO SHINE


Sally pun dah ada dua dah...mmg favorite Sally, La Vie Est Belle tuu...dan cuba jugak yg signature daripada pengasas mereka ni, Venus by Bysha...Harga pun tak mahal, cuma RM60 sebotol..tapi kalau korang beli 2 botol akan ada diskaun tau..hanya RM110!

Kalau berminat nak cuba, boleh contact macam kat bawah ni tau!

Phone : 019-363 1323 (Azwan)

You Might Also Like

1 comment:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!