Big Bowl Ice - Jonker Street, Melaka.




Awal Januari yang lepas, Sally sempat jugak la ke Melaka...reunion dengan kakak-kakak yang Sally jumpa masa ke Korea tahun lepas...Tak sangka betul la walaupun bersama tak sampai seminggu tapi dah kamcing betul...


Big Bowl Ice ni memang viral lepas ada nampak yang pelanggan pilih bowl yang besar untuk makan shave ice dan snow ice..Haaa...macam yang korang tengok tu laa...kalau single serve akan dibuat dalam bekas (1x) tuu...dan yang paling besar sampai (30x) serving, besar gila bak hang!

Kat Melaka ada 3 branch kalau tak silap, kat area Kota Laksamana, Merdeka Permai dan yang terbaru kat Jonker Street...Kalau korang tau kat mana lokasi Mamee Jonker House, senang jela korang nak cari Big Bowl Ice - Jonker Street ni.








Ada beberapa jenis shave ice, snow ice yang korang boleh cuba...Boleh pilih dengan buah-buahan, puding, cereal dan macam-macam lagi la...saiz tu pun ikut la macam mana yang korang suka..Harga dia quite okay laa...Sally pun tak tau la nak kata consider mahal atau tidak...tapi okay la makan masa cuaca panas..

So, kalau korang jalan-jalan kat Melaka boleh la cuba tau!

Jonker Street Outlet
74, Jalan Hang Jebat, 75200 Melaka. (Nearby Caring Pharmacy)
06-2817395
10am-10pm(Mon-Thu) 10am - 12am (Fri-Sun)
【Google Map】goo.gl/3zMey7 
Facebook : Big Bowl Ice

Post a Comment

1 Comments

  1. Bila nampak buah-buahan yang dipotong dadu tu....alahai..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!