Padan muka kau, sape suruh jual mahal!

8:57:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments


Amboiii...sakan marah kan...mana tak marah, masa kita nak kat dia dulu...jual mahal...ni haaa...mereput la kau sampai tua, sampai tinggal rangka kat sini...


Okay, nampak macam over...hihihi...Ni namanya banyak keja tapi takde mood nak buat, sampai la merapu sambil tengok gambar-gambar masa ke Korea dua minggu lepas...Kawan-kawan Sally kata, rangka ni antara tarikan baru sebab sebelum ni rasanya takde...masa Sally ke sana dua tahun yang lepas pun, rasanya macam tak pernah nampak jugak...

Hehehe...sape ada kenangan macam kat atas ni? Mereput tunggu seseorang ke? Meh la share dengan Sally! :)



8 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!