Bekal Nasi Dagang.

10:49:00 AM Sally Samsaiman 12 Comments


Zaman ekonomi Malaysia yang turun tak pernah naik ni....kena la bijak berjimat...Syukur sebab ada ibu yang suka masak tak kira pagi petang siang malam...hahahaha....

Sally mmg kerap bawak bekal ke office, al-maklum la kan...kat area office ni ada kedai mamak dan jugak kedai Thailand yang masak masakan panas...tapi dah 6 tahun ni....dah hafal sangat dah oiii menu yang ada kat dua-dua kedai...lagi-lagi kedai mamak tuuuu...mmg sejak azali lagi dah mmg sama je menu setiap hari!

Kebetulan masa ibu balik kampung beberapa bulan lepas, mak cik Sally ada bagi beras Nasi Dagang untuk ibu masak...wahhhh...bayangkan kita boleh makan berpinggan-pinggan...hahahaha....tu la untungnya kalau masak...sebab ibu malas nak kukus, itu yang jadi merekah habis berasnya sebab masak dalam rice cooker....

Sally bukannya suka sangat makan Nasi Dagang, tapi sesekali tuuu...makan sepinggan pun rasa tak cukup!

12 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!