Bila hati dah tawar, buat apa pun serba tak kena.

4:44:00 PM Sally Samsaiman 9 Comments


Bila hati dah tawar, buat apa pun serba tak kena.

Betul kan?

Benda ni apa yang Sally rasa sekarang...Sally dah tawar hati nak bekerja sekarang...entah kenapa, tapi macam dah takde hati nak bekerja...orang kata mungkin sebab mood bercuti masih lagi ada...pasal tu la kita jadi lemau, tapi Sally rasa takde kaitan langsung...nak kata tak boleh move on daripada percutian...tak jugak...

Sally rasa...sebab Sally dah terlalu lama kerja kat tempat yang sama...diam tak diam dah 6 tahun Sally kerja kat sini...walaupun gaji tidak lah boleh dibanggakan, tapi Sally suka suasana kerja kat sini...dekat pun dekat dengan rumah...

Tapi kebelakangan ni...Sally punya hati dah takde kat sini...I keep searching, googling for a new job opportunities, I need new environment, new people or maybe I just need a rest...hmmm...susah kadang nak faham dengan hati...nak Istikharah pun tak boleh sebab hati mmg dah kuat nak berhenti kerja...hmmm...

Ada sesape pernah rasa macam Sally?

Jeju-do; October 2016

9 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!