Sally dan Korea berpisah tiada.

10:22:00 PM Sally Samsaiman 30 Comments




Sally dan Korea berpisah tiada.

Orang lain sibuk dengan rendang, Nasi Dagang, lemang, daging korban...yang Sally boleh menghadap makanan Korea..hahahaha...bukannya apa..kadang-kadang tu mmg tak boleh nak tahan...Bila dah mengidam tu dah mmg tahap kena cari terus, takde tapi-tapi dah!

Menu kat atas ni ialah Dolsot Bibimbap dan Yuk Gae Jang...Menu ni mmg favorite Sally kalau Sally kesini...Kalau korang nak cuba makanan Korea, korang boleh ke Ampang Point, cari kedai yang bernama Gomonae...kat situ ada macam-macam jenis menu masakan Korea yang korang boleh cuba...Kalau nak beli kimchi pun boleh, dan jangan lupa cuba teh jagung dorang tau...sedap! :)

30 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!