Harum Malam; makanan tambahan untuk wanita kekal cantik, gebu dan menarik.

6:26:00 PM Sally Samsaiman 4 Comments


Wanita, perempuan...kena jaga penampilan diri...dalam dan juga luaran...kalau bermekap tebal 3 inci pun tapi badan tak sihat, berbau pun tetap tak elokkan...Pernah dengar tak Harum Malam?

Harum Malam sebenarnya supplement khusus diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. Supplemen ini juga dapat merawat masalah seperti keputihan, gatal² vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan lain² lagi.

Produk Harum Malam Halal dah lebih 7 tahun dalam pasaran

Antara kandungan dalam Harum Malam ialah ekstrak ros, sirih, buah Tin, kismis, madu, goji, limau purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, stoberi dan senna.


Harum Malam bukan untuk wanita yang sudah berkahwin sahaja tetapi sesuai juga untuk anak dara.
Boleh di ambil setiap hari walaupun period, dalam pantang dan menyusu bayi. Untuk wanita yang mengandung tidak digalakkan untuk makan sebab takut akan mengalami kesukaran bersalin sebabnya produk ni akan mengetatkan vagina tau, biar kekal rapat!


Kelebihan dan khasiat minuman kesihatan Harum Malam:

✔ Membantu menyegar dan menyihatkan badan.
✔ Mencantikkan dan menaikkan seri wajah, menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan.
✔ Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
✔ Melegakan panas badan, mengurangkan tekanan.
✔ Menegangkan dan mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
✔ Memulihkan rasa rapat dan mengencang otot kewanitaan.
✔ Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
✔ Menambah keharmonian suami isteri, menyihatkan rahim.
✔ Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering.
✔ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina.
✔ Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing.
✔ Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon.


Cara pengambilan:
Pagi : 1 sudu sebelum sarapan, Malam : 1 sudu sebelum tidur
* Boleh diminum terus
* Pastikan guna sudu plastik kerana mengandungi madu, takut akan hilang khasiatnya

* Boleh simpan dalam peti sejuk

Pantang Larang Harum Malam:
– Elakkan minuman berais
– Ibu mengandung tidak dibenarkan
– Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja (Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan)
– Untuk kesan yang maksimum,amalkan setiap hari

Jadinya, kalau korang nak jaga penampilan daripada luaran dan dalaman secara amnya, Sally rasa produk ni sangat sesuai...Walaupun agak lama nak nampak kesan, tapi benda yang bagus kena la tunggu...Baru lah boleh nampak kesannya...

Maklumat lanjut sila layari:
Millennial Gen Sdn Bhd
Website : www.millennialgen.biz
Facebook : (Kelab Ibu Cantik - Millennial Gen)
Instagram : https ://www.instagram.com/harum_malam_hq/

4 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Koleksi terbaru Sumber Ayu; Pembersih Kawasan Intim Wanita.

11:00:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments


Kebersihan tubuh badan amat penting terutamanya pada kawasan intim. Wanita; kebersihan pada kawasan intim sangat la perlu dititikberatkan dan diambil serius. Bahagia intim wanita merupakan tempat tinggal jutaan bakteria yang akan menyebabkan kita berasa tidak selesa jika tidak dijaga dengan rapi.

Kalau korang mencari-cari produk yang sesuai untuk menjaga, membersih dan mengekalkan kesegaran pada bahagian intim wanita, Sally cadangkan korang cuba Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU, yang kini telah dipertingkatkan dengan ektrak daun sirih yang mampu memberikan perlindungan tanpa bakteria. Formulasi terbaru ini diperhebatkan lagi dengan wangian semula jadi yang memberikan kesegaran berpanjangan.


Terdapat 6 variasi terbaru dalam koleksi Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU, dan Sally ada 3 daripadanya…seronok pulak mengumpul…lagipun semuanya wangi dan botol dia menarik perhatian; seksi dengan gambaran lekuk badan wanita...hahahaha..Lagipun ianya senang disimpan dan sesuai untuk dibawa kemana-mana.

Meh Sally nak cerita dengan korang pasal variasi yang ada dalam rangkaian terbaru ni...

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Orkid – Haruman segar dari kuntuman orkid, memberikan wangian ringan dan rasa bersih yang kekal sepanjang hari. Amat sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunannya dalam pelbagai cara.

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Mawar – Wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari. Pilihan bagi mereka yang berjiwa romantis

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Floral – Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang waktu. Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja.

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Musk – Aroma semula jadi kasturi yang ringan menyuntik kesegaran optimum agar kekal sepanjang hari. Varian ini sesuai dengan wanita yang sentiasa kehadapan dan meminati haruman patchouli yang terkenal dengan nuansa anggun.

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Gambir
– Bauan herba yang harum serta memberikan kesegaran semula jadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik yang sofistikated dan menghargai sentuhan alam di dalam kehidupan.

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Fruity – Aroma manis buah-buahan tropika mampu memberikan anda rasa bersih dan segar sepanjang hari. Pilihan terbaik bagi si gadis yang ceria, lincah dan sentiasa bersedia dan yakin dalam apa jua keadaan.

Kalau tanya Sally, Sally prefer yang Gambir atau Floral…pada Sally, gambir mempunyai bau yang lembut je bau…macam bau bedak baby..hehehe..yang Floral pulak lebih feminine dengan bau bunga-bungaan yang tidak terlalu kuat, just nice laa…Pembersih ni juga di perakui Halal oleh JAKIM bagi manfaat para pengguna Muslimah. So, don’t worry okay?

Dah! Jangan lupa dapatkan rangkaian Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU formulasi yang terbaru ni tau, korang boleh didapati di farmasi pada harga RM 3.60 (90ml) dan RM5.80 (200ml).

4 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!