Selamat Hari Raya Aidilfitri! :)

2:59:00 PM Sally Samsaiman 12 Comments



Salam Aidilfitri semuanya!

Sally nak mohon maaf jika sepanjang Sally menulis ni ada terkasar bahasa, tersalah komen atau terhutang apa-apa yang dalam sedar atau tidak...semoga dimaafi...

Korang beraya kat mana tu?

Sally macam tahun-tahun yang lepas mmg balik kampung sebab masih ada nenek...Lepas arwah papa dah takde, so..takde la pergaduhan nak balik raya mana...mmg raya kat Kelantan la kita kan...hihihi...Jemput la datang kalau ada masa...tapi tau jela Kelantan kan...jammed dia Masya-Allah kalau masa raya ni...

Harapnya korang semua berbahagia di Hari Raya ni ye...Jangan melantak sesuka hati...ingat perut kita dah berpuasa selama sebulan...jangan la kita sakiti "dia" yer....Sally saje wish awal takut esok nanti takde orang nak baca blog kita..hahahaha

12 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!