New year, new resolutions, new Sally

12:30:00 AM Sally Samsaiman 9 Comments


Alhamdulillah...

Dah masuk tahun baru yer...dapat menghirup udara di tahun baru...Alhamdulillah...Bercakap pasal tahun baru, semuanya ada set azam yang baru...Sally dari dulu mmg tak pernah ada azam...Hahaha...sebab pada Sally...Sally teruskan je kehidupan selagi boleh...takde benda yang spesifik yang Sally inginkan dalam hidup...Orang putih kata apa, "Go with the flow"...haaa...gittew~

Tapi untuk tahun 2016 ni ada kelainan...hahaha...Sally ada satu azam...tapi entah la ianya kategori azam atau hanya impian...hahahaha...dalam tahun 2015, Sally dah mula dapat bayaran untuk menulis blog...Sally rasa rata-rata blogger pun ada yang menjadikan blog sebagai sumber pendapatan...Sally pun tidak terkecuali...ni ikut saranan Ahmad Maslan la suruh buat #2kerja..hihihi

Azam atau impian Sally 2016 ni nak cuba kumpul RM10K atau cuba dapatkan RM10K untuk tahun 2016..hihihi...macam lama kan nak kumpul...setahun nak kumpul kan...biasa laaa...blog bukannya famous mana...mana ada orang nak kasi seribu dua ribu kan..hikhik...harapnya ada laaa...hihihi...Korang jangan la fikir Sally menulis sebab duit pulak yer...Sally suka menulis cuma zaman sekarang nak hidup kena kuat sikit...

Korang ada azam baru ke tahun ni..?


9 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!