Spray 8; hilangkan parut dan keringkan luka dengan cepat.


Kebelakangan ni banyak kita dengar pasal produk yang membantu menghilangkan parut jerawat, jeragat...tapi tak banyak yang kita nampak menghilangkan atau memudarkan kesan lecuran, mengeringkan luka dan lain-lain selain daripada muka kan..

Baru-baru ni Sally ada terbaca dan terjumpa satu produk, Spray 8 keluaran Furley Bioextracts Sdn. Bhd.. Kalau korang nak tau, fungsi Spray 8 ini ialah sebagai ejen merawat kulit dan terkenal sebagai produk penjagaan luka tradisional yang mengandungi ekstrak herba yang mampu melegakan rasa gatal, mengeringkan luka dengan cepat serta menggalakkan pertumbuhan sel baru kulit.


Spray 8 ini adalah ramuan semulajadi untuk rawatan yang tidak meninggalkan sisa pada kulit. Ia mengandungi bahan bioaktif dari ekstrak kulit Manggis yang mempunyai fungsi anti-inflamasi, dan ekstrak neem yang mempunyai fungsi anti-fungal, analgesik dan anti bakteria. Spray 8 terbukti berkesan untuk semua jenis luka termasuk luka kencing manis, melecur, gatal-gatal, ruam dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Produk syarikat Furley Bioextracts Sdn. Bhd. telah mendapat: -

1. Pensijilan HALAL oleh JAKIM
2. Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
3. Kilang mendapat pensijilan HACCP & GMP

Produk ni selamat digunakan, tiada tambahan alkohol ataupun steroid, tiada surfaktan mahupun bahan kimia, dan yang penting bila kita guna takkan ada rasa gatal ataupun pedih dan yang paling best sebab lepas kita spray dia akan mudah menyerap, tidak menyakitkan dan berkesan.

Spray 8 turut boleh digunakan untuk mengatasi/merawat masalah - masalah seperti :-

1. Luka Diabetes
2. Luka Pembedahan / Bekas Jahitan / Parut Lama
3. Ekzema / Kulit Sensitif
4. Bed Sore (Akibat baring atau tidak bergerak dlm jangka masa lama)
5. Nekrosis
6. Lepuh (Akibat terkena air atau minyak panas)
7. Varikos
8. Kesan calar di kulit
9. Ruam Lampin



Lepas ni kalau korang mencari produk untuk memperbaiki kulit atau menyembuhkan luka dalam tempoh masa yang pantas, boleh la cuba Spray 8. Untuk dapatkan diskaun RM10 untuk setiap pembelian, korang hanya perlu masukkan kod (FBIO-XZY)...Nanti dapat la diskaun..Senang je kan?

Nak beli? Klik store.furleybio.com/spray8

Harga : RM50 (100ml) dan RM35 (50ml).

Facebook : www.facebook.com/furleybio
Instagram : instagram.com/furleybio
Twitter : twitter.com/furleyb
Website : store.furleybio.com

Post a Comment

2 Comments

  1. wah murah jer ... biasa barang la.ni mesti harga RM80.00

    ReplyDelete
  2. Will try them soon. ramai blogger dok review product ni

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!