Bila Batrisyia kena masuk wad lagi.

8:30:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments



Daripada hujung bulan Oktober yang lepas...menginjak ke harini dah masuk 13 hari dah Batrisyia kena masuk wad sebab ada sedikit komplikasi dekat injap buah pinggang dia...hmmm...sedih, luruh jantung bila nampak tangan membengkak kena cucuk jarum...yela...kalau kita yang dah dewasa ni pun nak meraung rasanya kena cucuk 2-3 kali...cuba bayangkan tangan kecik tu macam mana la rasanya....


Harini genap 13 hari, bermakna genap jugak tempoh masa untuk dia habiskan dos antibiotik yang kena masukkan dalam badan supaya dapat lawan kuman...Hmmm...harap-harap dapat la keluar petang ni...kesian sangat sebab dah lama dah tidur hospital...kesian kat babah, mama dengan nanny dia la sebab penat berulang alik ke hospital...

Mudah-mudahan semuanya dipermudahkan...Acik-acik semua tolong doakan Batrisyia cepat sembuh...

p/s : 21hb ni ada appointment dengan HBKL pulak..haihhh~

You Might Also Like

6 comments:

  1. Alahaii kesiannya budak kecik ni..
    Tizah harap Batrisyia cepat sembuh ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboii Tizah bagai...thanks Acik Pejah :)

      Delete
  2. Semoga Batrisyia cepat sembuh..aamiin!

    ReplyDelete
  3. in shaa ALLAH semua akan dipermudahkan.. sama sama kita doakan.. Batrisyia anak yang kuat in shaa ALLAH.. acikLy pun kena kuat la kan? btw, get well soon Batrisyia :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!