Harum Malam; makanan tambahan untuk wanita kekal cantik, gebu dan menarik.

6:26:00 PM Sally Samsaiman 4 Comments


Wanita, perempuan...kena jaga penampilan diri...dalam dan juga luaran...kalau bermekap tebal 3 inci pun tapi badan tak sihat, berbau pun tetap tak elokkan...Pernah dengar tak Harum Malam?

Harum Malam sebenarnya supplement khusus diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. Supplemen ini juga dapat merawat masalah seperti keputihan, gatal² vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan lain² lagi.

Produk Harum Malam Halal dah lebih 7 tahun dalam pasaran

Antara kandungan dalam Harum Malam ialah ekstrak ros, sirih, buah Tin, kismis, madu, goji, limau purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, stoberi dan senna.


Harum Malam bukan untuk wanita yang sudah berkahwin sahaja tetapi sesuai juga untuk anak dara.
Boleh di ambil setiap hari walaupun period, dalam pantang dan menyusu bayi. Untuk wanita yang mengandung tidak digalakkan untuk makan sebab takut akan mengalami kesukaran bersalin sebabnya produk ni akan mengetatkan vagina tau, biar kekal rapat!


Kelebihan dan khasiat minuman kesihatan Harum Malam:

✔ Membantu menyegar dan menyihatkan badan.
✔ Mencantikkan dan menaikkan seri wajah, menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan.
✔ Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
✔ Melegakan panas badan, mengurangkan tekanan.
✔ Menegangkan dan mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
✔ Memulihkan rasa rapat dan mengencang otot kewanitaan.
✔ Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
✔ Menambah keharmonian suami isteri, menyihatkan rahim.
✔ Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering.
✔ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina.
✔ Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing.
✔ Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon.


Cara pengambilan:
Pagi : 1 sudu sebelum sarapan, Malam : 1 sudu sebelum tidur
* Boleh diminum terus
* Pastikan guna sudu plastik kerana mengandungi madu, takut akan hilang khasiatnya

* Boleh simpan dalam peti sejuk

Pantang Larang Harum Malam:
– Elakkan minuman berais
– Ibu mengandung tidak dibenarkan
– Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja (Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan)
– Untuk kesan yang maksimum,amalkan setiap hari

Jadinya, kalau korang nak jaga penampilan daripada luaran dan dalaman secara amnya, Sally rasa produk ni sangat sesuai...Walaupun agak lama nak nampak kesan, tapi benda yang bagus kena la tunggu...Baru lah boleh nampak kesannya...

Maklumat lanjut sila layari:
Millennial Gen Sdn Bhd
Website : www.millennialgen.biz
Facebook : (Kelab Ibu Cantik - Millennial Gen)
Instagram : https ://www.instagram.com/harum_malam_hq/

You Might Also Like

4 comments:

  1. tak sabar nak cuba lepas pantang..

    ReplyDelete
  2. Ynaie suka sangat sbb kesan dia bagus utk wanita..


    www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  3. nak jugak try produk ni. tp tgh pregnant uwaaaa

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!