Giveaway Mangkuk Tingkat by El Darwena

3:30:00 PM Sally Samsaiman 20 Comments


Mangkuk Tingkat sekarang ni mmg tgh femes kan...selain daripada bentuk asalnya dikekalkan...sekarang ni ada banyak variasi warna...Sally teringin nak beli tapi berat hati betul nak keluarkan duit...rata-rata nya jual agak mahal..hahahaha...

Jadinya, Sally cuba nasib dengan join giveaway daripada blogger El Darwena...



Syarat-syarat pun agak mudah dan tak membebankan...semoga ada rezeki nak menang, kalau tak..kena beli sendiri jugak gamaknya nanti..hahahaha...

Giveaway ini akan berlangsung dari 15 September hingga 15 October 2016 jam 11.59malam

You Might Also Like

20 comments:

  1. salam singgah nak join jugak lah :)

    ReplyDelete
  2. wahhh.... cantik mangkuk tkt ni..

    ReplyDelete
  3. Comelnya!
    Semoga berjaya Sally..^^

    ReplyDelete
  4. betul tu sally...blog mudah dikesan di carian google

    ReplyDelete
  5. Saya tak pandai menulis, tapi saya suka betul menulis, sejak kecil ada diari nak membebel. Kepuasan lebih dalam menulis dari meluahkan. Walaupun tak ada yang baca, saya akan tetap menulis.

    ReplyDelete
  6. cantik mangkuk tingkat tu... nanti free kita join jugak.. hehehe

    ReplyDelete
  7. Akak join jugak ... Semoga berjaya Sally ... Mangkuk tingkat yang cantik ... Sweet jer kolor nyer ...

    ReplyDelete
  8. Keep writing... Mungkin apa yg kita kongsikan berguna utk org lain...

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum wbt. Singgah sini! Semoga berjaya :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!