Selamat Hari Raya Aidilfitri! :)

2:59:00 PM Sally Samsaiman 12 Comments



Salam Aidilfitri semuanya!

Sally nak mohon maaf jika sepanjang Sally menulis ni ada terkasar bahasa, tersalah komen atau terhutang apa-apa yang dalam sedar atau tidak...semoga dimaafi...

Korang beraya kat mana tu?

Sally macam tahun-tahun yang lepas mmg balik kampung sebab masih ada nenek...Lepas arwah papa dah takde, so..takde la pergaduhan nak balik raya mana...mmg raya kat Kelantan la kita kan...hihihi...Jemput la datang kalau ada masa...tapi tau jela Kelantan kan...jammed dia Masya-Allah kalau masa raya ni...

Harapnya korang semua berbahagia di Hari Raya ni ye...Jangan melantak sesuka hati...ingat perut kita dah berpuasa selama sebulan...jangan la kita sakiti "dia" yer....Sally saje wish awal takut esok nanti takde orang nak baca blog kita..hahahaha

You Might Also Like

12 comments:

  1. Selamat hari raya Sally dan keluarga 😊 hati-hati pulang ke kampung. Moga selamat sampai ke destinasi dan bahagia di hari raya ini :)

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini dik Sally.... Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin...

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin Kak Sally (:

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya kak sally. bestnya beraya kelantan!

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Sally. Moga lebaran kali ini lebih bermakna :)

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya sally.... rindu kat anak dara comel ni...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!