Happy Mother's Day from Melbourne!

11:03:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments


Hello korang!

How's your weekend so far?

Sally dan ibu masih lagi di Melbourne, bak kata ibu...jauhnya celebrate Mother's Day tahun ni...sebelum terlupa, Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu yang ada dan kepada ibu-ibu baru.

Harini tak banyak benda pun Sally buat...cuma jalan-jalan, shopping di Queen Victoria Market...cari souvenirs dan hadiah utk family and friends.


Kali ni punya trip Sally tak sempat nak buat giveaway, tapi jangan risau..insyaAllah ada rezeki Sally akan belikan beberapa souvenirs utk buat giveaway nanti yer!

Till then, love from Melbourne.



You Might Also Like

8 comments:

  1. jaga diri elok ya Sally...moga dapat meluangkan banyak masa dengan ibu Sally dikejauhan..

    ReplyDelete
  2. happy mother's day ♥ say kat ibu sally okey...from malaysia..hihihi...
    ala..nak kanggaroo...pleaseeeeee......

    ReplyDelete
  3. Happy Mothers Day Ibu!! ;) jauh berjalan sambut hari ibu..hehehe..best best best~

    ReplyDelete
  4. bestnya sambut kat Melbourne..
    nak gi gak,,haahaa

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat celebrate mother's day kat melbourne =)

    ReplyDelete
  6. Alhamdullilah. Rezeki sally dan ibu sambut hari ibu di negara orang. Pasti kenangan terindah :)

    ReplyDelete
  7. Happy motherday..bestnye kat sane tu..mcm nk p jg hihi

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!