Pemenang Beauty Stuff Giveaway by Sally Samsaiman.

10:04:00 PM Sally Samsaiman 12 Comments


Akhirnyaa, dah Jumaat...mesti semuanya tertunggu siapa yang menang kan...sebelum tu Sally mintak maaf sangat sebab tak dapat nak umumkan masa pukul 12.00 tadi...Sally betul-betul sibuk harini...tapi walaupun lambat, masih lagi hari Jumaat..hihihi...Maafkan je la yer..?


Korang mmg awesome! Walaupun ada yang tak menjawab soalan...ada yang jawab macam nak tak nak jawab tapi Sally tetap hargai sebab korang susah payah nak join jugak giveaway Sally yang biasa-biasa ni...Maaf tak dapat bagi semua orang hadiah..hihihi..

Sally tak nak buang masa lagi...Jadinya dua orang blogger yang bertuah untuk dapat barangan tuu ialah...

Barangan Simply Siti
http://athibe.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

Barangan Nature Republic
http://ohthrillers.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

Tapi disebabkan ada yang macam usaha lebih sikit...Jadinya Sally akan hantarkan hadiah saguhati untuk 2 orang blogger seperti yang dibawah ni...

Kepada Mummy Ayu, Happy 12th Anniversary bekerja...Sally harap hadiah yang Sally bagi ni dapat la menggembirakan hati Mummy Ayu :)
http://mummyayu.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

Kei Konves, hopefully the stuff that I will sent to you will make your more brightly shine! Walaupun takde sesape nak berkongsi cerita pasal beauty stuff and all that, you will always welcomed here..
http://kei-join.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

So, inilah 4 orang yang bertuah untuk menang hadiah daripada Sally...harapnya yang lain tidak berkecil hati la ye...Kepada yang menang, Sally harap boleh dapat details korang seperti yang dibawah ni yerrr~

Emailkan details kepada Sally di sallysamsaiman@yahoo.com ...Lagi cepat lagi bagus la....kalau boleh sebelum hari Selasa (5th April 2016)  Kalau korang tak tuntut...Sally bagi kat orang lain..hehehehe

Subject : Pemenang Beauty Stuff Giveaway by Sally Samsaiman.
Nama :
Alamat :
Link Blog / entry :

So, that's all...Tahniah diucapkan kepada yang terpilih, kepada yang tak terpilih tu...cuba lagi dalam giveaway seterusnya ehh..Terima kasih juga kepada blogger yang datang memeriahkan giveaway Sally...Jumpa lagi dalam giveaway yang seterusnya!

You Might Also Like

12 comments:

  1. wah.... thank you !

    alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah thanks sis Sally bestnyaaa

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah. thank youuu kakkkkk :)

    ReplyDelete
  4. Wah..alhamdulillah. .tq Sally..muah muah muah... Nanti Ayu emailkan detals.. wah seronok sgt... !!! You make my day... :-)

    ReplyDelete
  5. Huwaaa ... Tak dapat nak cantik2 raya nnt...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!