Hwarang : The Beginning, drama Korea terbaru dengan barisan pelakon yang hebat.


Tak habis lagi Sally dengan drama Korea kan...hihihi...takde laa...sebenarnya saje nak share dengan korang yang KBSW akan keluarkan sebuah lagi drama yang bertajuk "Hwarang : The Beginning"...Yang best tentang drama ni ialah barisan pelakon yang akan mewarnai drama ni...hihihi...Paling excited sebab ada Park Seo-Joon, Park Hyung-Sik, Minho (SHINee), dan V @ Kim Taehyung (BTS)... All the handsome boy in one drama!



Drama ni akan turut sama dilakonkan oleh Go Ara, Do Ji-Han...dan kalau tak silap Sally, Lee Kwang-Soo pun akan ada dalam drama ni sebagai pelakon undangan...Cameo la macam biasa...baru-baru ni dalam Descendants of the Sun pun dia ada buat appearance..

"Hwarang : The Beginning" ni mengisahkan tentang 4 orang Hwarang (literally "Flowering Knights"), sekumpulan mereka yang elit dan tinggal dalam zaman kerajaan Silla...Jadinya, cerita ni adalah cerita zaman dulu-dulu laa...nak kata zaman raja-raja pun tak pasti la ye ke tak...Sebab Sally atau ada zaman pemerintahan Silla sebelum Joseon..tapi tak pasti la sinopsis cerita ni nanti macam mana...

Drama ni akan mulakan penggambaran pada pertengahan tahun 2016 dan episod pertama akan mula ditayangkan pada bulan Julai...tarikh masih menjadi rahsia...hihihi...Harap-harap drama ni akan menjadi sebuah drama yang seronok ditonton, bukan setakat ada "flower boy" tapi tak seronok jalan cerita dia...

So, lets see later!

Post a Comment

3 Comments

  1. wahhhh semua my fav actorsssss <3 and go ara <3

    ReplyDelete
  2. rasa macam Kwang Soo ada jadi pelakon undangan lately kat drama lain. :D wah wah!

    ReplyDelete
  3. Drama Korea ada peminat tersendiri

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!