Advanced birthday celebration untuk ibu.



Isnin lepas, Sally dengan sepupu Sally bawak ibu ke Alamanda...awalnya ingat nak jugak tengok Hot Air Balloon Festival kat Putrajaya tuu...tapi Ya Allah, ramainya orang!

Jadinya halakan la kaki ke Alamanda pula sebab dah berjalan jauh kan...lagipun ibu kata dia tak pernah masuk ke Alamanda...Sally bawak ibu makan di Hei Sushi sebab kebetulan masih ada voucher yang berbaki..tambahan pula sekarang ni ada promosi Buy 1 Get 1 Free sempena mereka telah mendapat sijil halal daripada JAKIM..tahniah buat Hei Sushi!

Hei Sushi dan Sakae Sushi berada dibawah pengurusan yang sama, cumanya Hei Sushi lebih mengetengahkan makanan Jepun yang telah diolah..bukan terhad kepada sushi semata la walaupun nama dia Hei Sushi..

Tahun ni belanja ibu makan menggunakan voucher yang Sally dapat masa food review..hmmm...bukannya kedekut tapi biasa laa dah tengah bulan ni bukan mampu nak makan mahal-mahal...Sally pulak terpaksa celebrate awal sebab ibu nak pulang ke kampung untuk menjenguk adik beradik dan juga abang sepupu Sally yang agak tidak sihat...

Walaupun simple, tanpa kek...Sally harap ibu seronok :)

Happy birthday in advance ibu!

Post a Comment

6 Comments

  1. Happy birthday utk mak. Semoga sihat selalu... Amin...

    ReplyDelete
  2. happy birthday untuk mak kak sally! pandai mak akak makan sushi :D

    ReplyDelete
  3. wah..sama bulan dengan akak la...

    ReplyDelete
  4. Happy birthday makcik !!! Semoga sentiasa sihat hendaknya :)

    ReplyDelete
  5. oklaa guna voucher dari tak terguna.. husna bila ada voucher je boleh ajak family cuba itu, cuba ini.. kalau tak, mmg idoklerr hehehe..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!