Wordless Wednesday! [Whittakers!]

11:08:00 AM Sally Samsaiman 11 Comments



Sally tak suka makan coklat sangat tapi kalau dapat Whittakers...mmg tak pandang tempat lain dahhh..hahahaha

You Might Also Like

11 comments:

  1. sedappnyaaaa akakkkk nyummm nyummm

    ReplyDelete
  2. Ini Sally.

    Jadilah seperti Sally. ;p

    ReplyDelete
  3. suka almond hehehe. sedapp kunyah2 tak sedor habis dah

    ReplyDelete
  4. belum pernah rasa lagi..
    Apa kata sally beli,bagi kat akk... :P

    ReplyDelete
  5. Saya pulak hantu chocolate. Campak la apa-apa semua saya bedal :D

    Jemput baca: http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Tak penah tengok whittakers ni. Hahaaa. Nanti nak cari lah kat kedai , nak try rasa. :)

    ReplyDelete
  7. Nape qila mcm tak pnh mkn lg hok ni.... Hihi

    ReplyDelete
  8. Tak pernah pun dengar brand ni? Kampung sangat saya ni -_-

    ReplyDelete
  9. ermm..saya bukan hantu coklat. So bab -bab coklat ni saya kurang arif. jenama ni pun tak pernah dengar :(

    Kenapa kena ambil ESP Shaklee?

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!