Susu pisang lagi dan lagi...

9:00:00 AM Sally Samsaiman 14 Comments



Sally mmg obses dengan susu pisang...setiap orang yang pergi Korea rasanya jadi mangsa Sally untuk belikan susu ni...hahahaha...pelik kan...?

Orang lain mintak souvenirs atau pun kirim macam-macam benda kosmetik yang lebih murah kat Korea, tapi Sally...kalau tau orang nak ke Korea je, mesti Sally akan mintak susu ni...Sally tak boleh nak fikir benda lain bila orang tanya..hahahahaha


Walaupun kat Malaysia ni ada je yang jual dalam kotak, tapi rasa dia tak sama tau...Korang kena cuba yang dalam botol ni jugak yang berpeluang...mmg korang pun akan mengidam susu ni selalu...yang kat atas ni susu strawberry, Sally minum yang dulu sebab sayang nak minum yang susu pisang...hahahaha...boleh ke macam tuu?

You Might Also Like

14 comments:

  1. aaaa akak tak reti minum susu segar or susu tepung..huhuuu..ade ke dia lebih kurang mcm vitagen?

    ReplyDelete
  2. xde rezeki merasa lg..huhu..asyik baca keenakan saje..

    ReplyDelete
  3. amboi.....jgn di sayang² sgt dik..
    kang kena rebat nanti..huhuhu.. :P

    ReplyDelete
  4. oh dekat msia pun ada eh ? Nakkkkkkk sgt rasa sbb ramai ckap sedap. btw selamat pagi tuan blog ! :D

    ReplyDelete
  5. wow bestnya! bila la kzaza dpt rasa

    ReplyDelete
  6. saya pun suka susu tu sis. masa pergi korea hari2 dok minum susu tu

    ReplyDelete
  7. akak tk try lagi susu pisang ni. Nanti kalau nampak, nak try gak la

    ReplyDelete
  8. tak boleh minum susu..still on Atkins huhuhuhu :(

    ReplyDelete
  9. Haah, kat sini ada yg dalam kotak tu kan,..mahal mencekik!

    ReplyDelete
  10. biasa minum susu lembu je, tak pernah lagi cuba susu pisang

    ReplyDelete
  11. Bilalah nak dapat merasa minum susu pisang ni?

    ReplyDelete
  12. Cakap pasal susu pisang ni ase nak buat je. Tapi tak taw asenya mcm mana haha

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!