Muka ada jerawat? Guna Refinity Acne Hydrogel..!


Bercerita pasal jerawat ni...mmg rata-rata kita mmg akan kena...baik lelaki, mahupun perempuan kan...perempuan pulak kalau nak dekat datang bulan tuuu...terus laaa penuh haaa muka...huhuhu...Sally ni pulak mmg selalu ada masalah yang sama...

Kadang-kadang ada masa, bila kita ada dinner ke ada hal ke ada date ke, tiba-tiba pulak papp! Sebutir jerawat ada...kadang kat dahi kadang kat pipi kadang tuu lagi best bila kena kat batang hidung sendiri...hahahaha...okay okay...Melalut dahhh!


Last week, Sally mmg ada masalah ni...elok dah nak attend satu event tuuu...tiba-tiba je kena kat tepi dagu! Mmg stress...Nasib baik jugak la jumpa Refinity Acne Hydrogel, produk anti-jerawat yang dirumus khas dari bahan semulajadi oleh Ahli Farmasi Malaysia, yang mana mampu mengatasi masalah jerawat dengan pantas...paling awal kesan dia dalam masa 24 jam! Gila pantas kann??


Kalau korang tgk dalam gambar ni...mmg cepat dia kecut walaupun tidak sepenuhnya...Biasa laa...kena ikut jugak jenis kulit kita...kadang ada yang serasi tuuu sekejap je dah elok...Ynag Sally ni mgkn sebab jerawat baru dan ada dalam...tuu yang macam lambat sikit...hihihi...

Bahan-bahan yang terkandung dalam Refinity Acne Hydrogel ni antaranya ialah...
  • Aqua
  • Salix Alba Extract - Salix Alba Extract bertindak 3 kali lebih berkesan dengan menghapuskan Staphylococcus aureus dan Propionibacterium, iaitu dua bakteria yang menjadi punca pembentukan jerawat. Ia juga akan mempercepatkan proses pemulihan kulit dengan cara memudarkan kesan jerawat seperti parut dan kedutan sekaligus mencantikkan struktur kulit.
  • Glycerine
  • Phenoxythanol
  • Triethanolamine
  • Propylene Glycol
  • Acrylates / Beheneth-25 Methacrylate Copolymer
Antara sebab kenapa korang kena pilih Refinity Acne Hydrogel ni :
  • Pantas Bertindak
Formulasi Acne Hydrogel FOKUS pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri.
  • Senang & Mudah
Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak.
  • Sesuai Untuk Kulit Sensitif
Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.
  • Pengiktirafan
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.
  • 98% Pengguna Berpuas Hati
Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari kami menerima testimoni positif dari pengguna.


Secara keseluruhan, Sally mmg yakin dengan keberkesanan Refinity Acne Hydrogel dalam membantu mengurangkan, mengecilkan dan menghilangkan jerawat...dan yang paling best sekarang ni ada promosi daripada RM90 sekarang hanya RM70 untuk satu botol...yang lagi best kalau beli dua dapat harga RM130! Syok ke tak tuuuu???!

Lepas ni korang-korang yang ada tabiat nak kopek, nak picit jerawat tuuu...lupakan! Guna Refinity Acne Hydrogel laaa baru okay..hihihi...

Post a Comment

6 Comments

  1. Terima kasih sally share...risaukan bila tumbuh jerawat...

    ReplyDelete
  2. Bagus juga produk ni kan...tapi tang picit jerawat tu syok sangat haha lepas tu berparut...

    ReplyDelete
  3. aaaaaaa bestnyaaa wuhuw! flawless sentiasa lerr kak sally pah ni wuhuw <3

    ReplyDelete
  4. Memang kacau jika tetiba jerawat muncul. Time kita ada special function/event, time tu nak timbul. Mengagau cari losyen utk kecutkan jerawat. Mujur ada Refinity Gel ni kannn



    ReplyDelete
  5. Makin berseri-seri la lepas ni kak Sally ;)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!