Jeli - Kuala Terengganu - Kemaman - Cherating - Kuala Lumpur

4:00:00 PM Sally Samsaiman 12 Comments

Cerita lama...3 minggu lepas, tapi baru nak cerita kot...hahaha...tak kisah laa...Sally takde idea nak update ape...so, cerita jela pasal ni...Alkisahnya lepas Majlis Aqiqah Nur Batrisyia, Sally dengan abang, mama & ibu balik dulu...kakak tinggal la kat rumah mak mertua dia... Bak kata bang Sally...dah alang-alang tu...jom la ke Kuala Terengganu...Jadinya lepas kenduri tu, terus la shoot ke Kuala Terengganu..

Sampai tu terus je cari hotel dan bump! terus tidur..hahahaha...penat gila kot...

Esoknya terus la jalan-jalan ke Pasar Payang, ke Pantai Batu Burok...senang kata mana yang dekat tu semuanya pergi je...





Lepas tu terus la balik ke Kuala Lumpur, lalu Kemaman dan Cherating...masa kat Cherating sempat jugak la berenti makan dan jalan-jalan kat pantai tu..huhuhu...Sally kan...dia mmg suka air pun..hihihi

Okay, nampak sangat macam takde benda nak cerita kan? hahahaha...

12 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Wordless Wednesday! [CNBLUE Come Together Live in Seoul]

12:51:00 PM Sally Samsaiman 3 Comments


3 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Wordless Wednesday! [Mana mau pigi?]

10:00:00 AM Sally Samsaiman 7 Comments


Sape boleh teka ni duit negara mana?

7 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!