Persahabatan tu satu rantaian yang ajaib.

11:06:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments

Salleha - Nashrah - Fariza - Mak & Abah - Nasyitah - Alia - Sally - Syamimi

Percaya tak kalau Sally cakap...Sally kenal dorang daripada darjah satu? Tahun 1997?

That's a fact..

Semua kat atas ni kawan-kawan Sally daripada zaman sekolah rendah lagi...yang dua orang tu abah dan mak kepada kawan baik Sally, Nasyitah...Basically, kami semua ni bukanlah selalu jumpa...selalu keluar sama...tapi macam ada satu magnet yang buatkan kami ni sentiasa ada bersama...

Macam-macam yang jadi pada tahun ni...Salleha kemalangan sehingga 2 orang pelajarnya meninggal dunia, Fariza kehilangan Nurul Iman (anak) selepas hampir 60 hari Nurul Iman fight untuk teruskan kehidupan, Nasyitah dapat panggilan untuk posting ke Sarawak...dan macam-macam lagi...tapi yang peliknya kami sentiasa ada bila apa-apa musibah berlaku walhal nak jumpa pun bukan main susah...

Tapi Sally yakin, persahabatan tu bukannya kita perlu borak bersama selalu...keluar selalu tapi semuanya ada dalam hati...dalam doa kita...Rasa macam bertuah sangat ada mereka walaupun seluruh dunia menentang kita..Sebenarnya ada lagi ramai kawan-kawan sekolah yang masih berhubung...cumanya tiada dalam gambar ni laa...tapi tak bermakna mereka tu bukan sahabat yang baik...

Sally rasa kawan-kawan sekolah tetap yang terbaik sebab kita membesar bersama...melihat jerih payah sesama sendiri untuk habiskan 11 tahun pembelajaran...Sally tak la kata kawan-kawan zaman diploma, ijazah tu tak sebaik mereka...tapi dalam tempoh kita membesar dan menjadi dewasa, tu ada 2 fasa yang berbeza...kan?



6 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!