Just for fun - Korean Name Generator

11:33:00 AM Sally Samsaiman 7 Comments


Amboi diaaa...nampak Korea je terus laju masuk eh...hahahaha...awalnya Sally ingat nak buat entry wordless wednesday untuk esok, tapi tak jadi laa...hahahaha...saje nak kongsi Korean Name Generator ni...ini bukan betul pun tau...saje je main-main...


Mine : Shin Jung Yeon

Korang punya nama pulak?

#MyKoreanNameIs

Cr : Soompi

 

7 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Restoran D-Lite Asam Laksa Teh Tarik, Ampang Park

11:27:00 AM Sally Samsaiman 11 Comments


Kalau masa kecik dulu...pergi mana-mana mesti dengan mama dan kakak...hihihi...Sally jarang sangat la keluar dengan kawan-kawan walaupun masa zaman sekolah...sekarang ni budak-budak elok je keluar dengan pakwe makwe masing-masing walaupun masih sekolah rendah! Hahahahaha...nampak tak jauh sesi mengimbau masa lalu ni..?

Selalunya kalau kami keluar...Mmg makan kat luar la...sebab balik tu mama dah penat, dia jarang la nak masak...Antara restoran favorite kitorang... Restoran D-Lite Asam Laksa Teh Tarik, Ampang Park..



Kalau makan kat sini...Sally dengan kakak mmg akan makan Assam Laksa...Hihihi...sebab Sally dulu selalu ikut apa yang kakak Sally makan...kuah dia mmg pekat, ikan pun banyak...Senang kata tak pernah tukar menu la sejak 8 tahun yang lepas...Sini kalau lewat mmg kena beratur la tunggu meja...selalu sangat penuh orang dia...Ini pun kebetulan masa Sally lalu...orang tak ramai...lepas Sally selesai order je...orang terus berpusu masuk..hihihi

Kalau korang tak suka makan assam laksa, boleh cuba curry laksa atau nasi lemak dia./..hmm...standard kopitiam laa...mmg tak banyak jenis...tapi Sally suggest cuba la assam laksa dia..syok!



Kopitiam dan kopi, berpisah tiada...

Address:  
Lot 112, Ampang Park,
Jalan Ampang,
50450 Kuala Lumpur
Hours:
 
11:00 am – 9:00 pm


11 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!