Jenis-jenis kasut perempuan.

3:27:00 PM Sally Samsaiman 7 Comments

Perempuan, kalau dia cakap takde kasut nak pakai...jangan la percaya! hahahaha...sebab perempuan ni mmg suka beli dan simpan kasut...tapi kalau dia cakap "takde kasut nak pakai" itu sebenarnya membawa maksud tiada kasut yang sesuai untuk dipakai pasa satu-satu majlis tu...so, jangan la salah paham pada kami...hihihi...

Kat atas tu ada banyak jenis kasut yang mungkin kita biasa nampak tapi tak tau nama dia kan...hiihi...berapa banyak daripada kasut yang ada dalam list ni korang ada jugak...? Sally ada 3-4 jenis je...sebab yang lain mmg kasut sally banyak sandal je...hihihi...takut nak pakai heels laa...sebab badan berat kan..hihihi...

7 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!