Daripada 2 ke 5 ke 11...!

10:24:00 AM Sally Samsaiman 13 Comments

Apa benda la yang merepek ni kan...hihihi...

Takde ape pun...sebenarnya 11 tu total kucing Sally yang terbaru yang ada kat rumah lepas kucing Sally yang bunting tu beranak sekali ni...kalau korang pernah baca entri dedulu ada la kenal kucing-kucing Sally kot...



hehe...ni la anak-anak bulusss mini Sally yang baru...ada 6 ekor yang baru lahir dan kisahnya sekarang ni dah ada 11 ekor la kucing kat rumah...riuh dengan bunyi loceng dia je...ketang ketung lagi dok panjat sana sini...hahahaha...

Kadang-kadang kesian tengok ibu yang asyik nak kena halang dorang tarik benda sana sini...dah macam jaga budak pun ye...kadang tu lagi dilarang lagi dia suka nak buat...sabar jelaaaa...~

13 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!