REVIEW | Demonic

9:28:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments

Sepanjang minggu lepas, Sally hanya tengok wayang cerita-cerita yang berunsur komedi dan jalan cerita yang agak berat, tapi minggu ni sekali lagi Sally dapat pas Tayangan Perdana, kali ni untuk cerita seram yang diarahkan oleh pengarah James Wan, Demonic.


Storyline 
Written and Produced by the master of horror James Wan. James Wan presents DEMONIC which takes place after the massacre of five college students in an abandoned house. Police officers and a psychologist begin to unravel the murders of five people who were killed while trying to summon ghosts. They uncover clues to what began as an innocent ghost-hunting excursion but eventually turned into a terrifying escapade involving the sinister house of hell itself which has supernatural evil forces.

Director 
Will Canon, James Wan 

Casts 
Maria Bello, Frank Grillo, Cody Horn, Dustin Milligan 

Genre 
Horror 

Jujur kata, Sally mmg bukan peminat filem seram...tapi bila dapat pas untuk filem Demonic ni, Sally terus terasa nak g tengok...mungkin sebab kejayaan pengarah James Wan dam filem "The Conjuring" sebelum ni buatkan Sally yakin filem seram beliau mmg lain daripada yang lain...!

 Jalan cerita dia biasa je tapi elemen seram yang dia cuba buat mmg sangat buat kita tak lena tidur malam..hahahaha...papepun, filem yang takkan menyesal kalau tengok pun..!

6 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Sally & Loz Block | Kevin (Minion - Despicable Me)

9:09:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments

Hehehehe....playing time! Ni merupakan block Sally yang terakhir buat masa ni sbb belum ambik stok yang baru lagi..hihihi...


Say hello to Kevin! hihihi...Kevin ni merupakan salah satu watak Minion dalam Despicable Me...Kalau sebelum ni Sally dah buat Dave (Minion - Despicable Me), kali ni Sally buat Kevin pulak...


Tinggal la mereka berempat dekat office Sally...hahahahaha...Sally ingat macam nak jual je benda ni...ada yang nak tak?

^_^

4 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!