Azam kewangan tahun 2015!

9:30:00 AM Sally Samsaiman 23 Comments


Tahun 2015 ni...Sally mmg nak kena serius dalam menyimpan duit...bukan la sebab apa pun...cuma bila dah nak menginjak umur 25 tahun ni...Sally masih lagi takde simpanan yang tetap...yela...kejap menyimpan di bawak keluar...sekejap sangat masa dia ada dalam bank tu..hahahaha...kejap-kejap bawak keluar g Korea..hahahaha...

Jadinya, tahun 2015 ni Sally nak pastikan Sally dapat menyimpan...paling tidak separuh daripada amaun diatas...kalau lagi banyak lagi bagus kan?

Sally takde azam lain...cuma harapnya tahun 2015 ni Sally dapat menjadi pekerja yang cemerlang, pelajar yang bagus bukan hanya pada gred dan jugak muslimah sejati..

InsyaAllah...

Apa azam korang tahun ni...?

23 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!