Love from Melbourne!

4:49:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments

Okay! Ni mmg Sally tak sangka...hihihi...tak sangka yang akan ada orang ingat Sally walaupun dia tgh berjalan kat negara orang...Selalunya orang bagi souvenirs selepas pulang daripada mana-mana kan...tapi blogger ni hantar poskad masa dia ada kat sana!

Okay, Sally sangat terharu!


Mencik laa Siti ni sweet sangat..hihihi...terima kasih sebab hantar poskad ni walaupun masa tu Siti ada jauh kat Melbourne tu...Walaupun Siti tak dapat petik bunga tulips masa kat Tesselaar Tulip Festival 2015 tu, tapi takpe laa...dapat gambor kangaroo pun boleh laa...hahahha 

Sally doakan semoga Siti murah rezeki dan dapat pergi mengembara kemana-mana yang Siti ada dalam wishlist tu...next time Sally pulak g Melbourne @ Aussie, Sally bagi gambar Koala satu! hikhikhik...

Love you mucho, Siti Humairah Shuhaimi!

You Might Also Like

6 comments:

  1. Best la sally ada orang ingat...sally ingat kat akak tak?

    ReplyDelete
  2. Fuyooooo, best betul! Dapat poskad comel! :D

    ReplyDelete
  3. wahhh...jauhhhh tu...untung laaaa dik...hihi...nant akk pun nak koala jugak..besar..

    ReplyDelete
  4. salam singgah sini dik sally....wahh...bestnya dapat poskad dari Melbourne...

    ReplyDelete
  5. ehehe org tu cakap dia nak kumpul poskad.. i hntr la sbijik.. alhamdulillah da slamat smpai..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!