Wordless Wednesday! [Manggis]

3:38:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments





Dah 25 tahun hidup dalam dunia ni...baru kali ni Sally tau yang kita boleh tau berapa banyak isi yang ada dalam buah Manggis dengan tgk kat bawah diaa...

Speechless kejap! Hahahaha

You Might Also Like

14 comments:

  1. saya dari kecik memang dah tau... hehehe
    membesar kat kampung, manggis merata...

    ReplyDelete
  2. masa kecik mak ada bagitau pasal manggis nih. gigih bukak satu2 sebab nak tengok betul ke tak. hihihi

    ReplyDelete
  3. akk dr kecil lagi dah tahu da..hihihi

    ReplyDelete
  4. Haah memg pun mcm tu klau nak tahu hhehe

    ReplyDelete
  5. waaa sy dah 29 tahun idup...ni ha baru tau...tq share...

    ReplyDelete
  6. peberet Dik An ni buah manggis hehe...

    ReplyDelete
  7. sis yg membesar dgn pokok manggis pun baru tahu ... hahahaaa

    ReplyDelete
  8. kita dah tahu..hehehe...sedapnye manggis..tgh musim kn..bw dr housewifearts.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Saya tau pun sebab abah selalu ajar dulu-dulu, kalau nak tau tengok tampuk manggis tu ada berapa... kalau 5 jumlah pecahannya...makanya, isinya juga 5... hihi!

    ReplyDelete
  10. Ape la Sally ni. Hahah. Padahal sy pun baru tau Bila dh besar2 ni. Hehe

    ReplyDelete
  11. Manggis memang buah yang jujur :)

    ReplyDelete
  12. hahaha CT pun baru tahu !! hahaha suka makan manggis.. kalo
    time musim durian tau dah.. mesti manggis pun akan ada sama..

    ReplyDelete
  13. Manggis mmg best. Dkat ganu org pnggil buat semete hehehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!