SkinSoul Ultra-Soft Facial Towelettes

Ultra-Soft Facial Towelettes | Siapa kat sini yang suka mekap..? Haaa! Sally ni memang jenis muka tak mekap...tapi on certain occasion, ada jugak la tepek blusher, eyeliner, eye shadow semua kan...tapi part yang paling Sally tak suka, masa nak bersihkan, nak tanggalkan mekap tu sendiri....Lagi-lagi kalau nak ambil wuduk...hmm

Kadang-kadang bila kita guna pencuci muka je, mekap tu tak hilang secara keseluruhan...Pulak...kalau dapat macam Sally ni yang jenis pemalas...makin teruk la jadinya...Mekap yang tidak dibersihkan boleh menyebabkan kerosakkan pada kulit muka...


Hari ni Sally nak kenalkan korang dengan Ultra-Soft Facial Towelettes daripada SkinSoul..Facial Towelettes ni diformulasikan dengan Swiss Glacier Water with 4.4.3... Stands for :

4 Essential Oils
4 Antioxidant
3 Hydrating and soothing ingredients

Facial Towelettes ni sesuai dengan semua jenis waterproof make-up, segala jenis kekotoran dan yang paling penting tidak akan menutupi liang pori kita, kulit akan kekal lembap selepas kita guna kan Facial Towelettes ni...kepada yang mengalami kulit sensitif, jangan risau sebab InsyaAllah takkan ada iritasi pada kulit sebab memang Facial Towelettes ni takde Paraben...takde Lanolin!


Lipstick - Eyeliners - Eye Brow - Lip Balm - Skin Soul Mascara


Sally cuba pada tangan dan jugak muka untuk bagi korang nampak perbezaansetelah kita gunakan Facial Towelettes daripada SkinSoul ni...Satu paket tu ada 60 keping wipes tau yang hanya berharga RM53 setiap satu...Mungkin pada mata tu korang tak nampak sangat sebab Sally mmg bukan jenis yang bermekap walaupun pergi kerja...hahahaha...tapi ada slightly perubahan kan...yang penting bau dia wangi walaupun tanpa pewangi tambahan, takde bahan kimia yang membahayakan...sebab kulit muka ni kan kulit yang paling susah nak jaga...

Kalau nak tgk video, boleh tengok kat Instagram Sally



Untuk bagi korang lagi happy, Sally nak share dengan korang code #SSSally yang boleh korang gunakan untuk dapat special price dan few gift!

Korang pergi je kemana-mana branch, Mid Valley pun okay...gunakan code #SSSally. Yang paling penting korang kena tunjuk yang korang dah sedia follow blog Sally dan dah like Facebook Skin Soul.

Dengan code tersebut, korang akan dapat:
  1. Membeli SkinSoul SkinShield Travelling Set dengan harga promosi, hanya RM388 (NP: RM500) 
  2. Korang jugak entitled untuk mendapatkan SkinSoul SkinShield Set yang berharga RM100 dengan setiap pembelian minimum RM100 atau lebih dalam satu resit yang sama.
  3. Yang paling best, korang boleh beli 2 SkinSoul Ultra-Soft Facial Towelettes (RM53/packet) dan boleh membawa pulang Lip Balm SkinSoul (limited edition) - not for sale
**T&C Applied

So, cepat-cepat singgah mana-mana kedai SkinSoul dan gunakan code #SSSally tau!

Post a Comment

8 Comments

  1. Sally nampak lain tak pakai spek. Hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak cakap benda yang sama jugak... hahaha

      Delete
  2. salam singgah petang...dik salleh nampak cite lah bila tak pakai spek...

    Bagus ni skinsoul ultra-soft facial towelettestowelettes...

    ReplyDelete
  3. Erk. Agak mahal ya harganya. Ke memang macam tu harga barang-barang macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barangan Skin Soul ni banyak daripada Italy...so, dia mahal sikit tapi berbaloi la dengan kegunaan dia :)

      Delete
  4. first , lain muka bila x pakai spek ... seocond , agak mahal harganya tu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia mahal sikit tapi berbaloi la dengan kegunaan dia :)

      Delete
  5. suka tgok sally ada mekap2 skit..baru la macam gegurl..hehehehehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!